Advertentie | |
|
![]() |
|
Hijs wel cool, maar er zitten ontzettend veel foutjes in.
Hier een paar:
Verder is wel ![]() ![]()
|
sorry dat jullie denken dat ik hem heb getekend..
![]() ik heb dit plaatje gewoon van elfwood geript... Maar hylke zit bij mij in de klas en hij heeft nogal bijzondere humor, komt er op neer mensen zo erg mogelijk voor zoveel mogelijk mensen voor schut te zetten. Internet is een pracht van een hulpmiddel voor hem. Nou ga ik niet vertellen van voor een rotstreek hij heeft uitgehaald maar om hem terug te pakken dacht ik laat ik een plaatje van een oerlelijk monster zoeken zijn naam erbij zetten en dan op een plek zetten waar veel mensen komen. Dus zette ik dit plaatje met zijn naam en e-mail adres op de kantine. Maar goed, ze begrepen t niet en dus kwam ie op K&L. *zucht* *zal wel weer serieus doen* ![]()
||
Citaat:
![]() Code:
_/ \_ {0 0} | O | \___/ ![]() ![]() Maar goed, wat ik wil zeggen: als een hoed verticaal (= | ) zit, valt ie toch echt van je hoofd. En als ie horizontaal (= - )zit, blijft ie lekker liggen, dus wattisser nou niet goed met horizontaal???
|
Als de punt vertikaal staat, blijft een hoed staan. Jij bedoelt de ronde flap of zo aan de hoed. Daar heb je gelijk in, dat die dan horizontaal moet staan.
Taal kan toch wel voor problemen zorgen hé. ![]() [Dit bericht is aangepast door Inemine (27-01-2002).]
|
![]() |
||
Citaat:
Gerito , ik schnap wat je bedoelt. ![]()
||
Citaat:
snappez-vous? en het is dus niet drama-hylke maar hylke het schaap uit lelystad
|
|