Advertentie | |
|
![]() |
|
Op mijn school (VMBO
![]() Ziek een leraar zolang mogelijk. In dit en vorig jaar hebben 3 (!!!) leraren ontslag genomen... En daarbij werd als een van de redenenen mijn klas genoemd. Zo hebben ze (Ik zeg 'ze' want ik doe niet mee aan dit idioot gedrag) bijvoorbeeld een keer de auto sleutels van een leraar gejat en deze 3 dagen later pas terug gegeven... Een keer een leraar over een tafel heen geflikkerd, en al wel 'tig keer de leraar bedreigd met: Ik maak je dood, laat je dood maken etc. etc... Ik hoop dat dit niet nodig is bij jouw op school... En... Succes. Groete Dennis
||
Citaat:
![]()
|
Is het gesprek tussen jou en de héle klas? Waarbij jij als een soort gesprekleider bent aangewezen?
Nouja, probeer in ieder geval niet te aanvallend te zijn, want dan is de kans groot dat hij dan ook gelijk dichtklapt ofzo. Gewoon iets positiefs zeggen, en dan het negatieve erachter. Maar probeer wel opbouwende kritiek te geven ![]() Nouja, ik weet niet of je d'r wat aan hebt, heb het gelukkig nog niet zelf gehad, maar in ieder geval veel succes ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() @eva; succes ![]() ![]() |
![]() |
|
Hoi,
een paar weken geleden hebben wij ook zo'n gesprek gehad over onze wiskundeleraar. Een aantal leerlingen waren naar onze afdelingsleider gegaan omdat hij mensen met dyslexie enz uitschold. Eigenlijk precies dezelfde redenen als bij jou. Toen hebben we een keer tijdens de wiskundeles met onze afdelingsleider en lokatieleider gepraat. Onze leraar was er toen niet bij, zodat iedereen anoniem zijn verhaal kon doen. Ze hebben toen een gesprek met hem gehad en nu doet hij ook veel anders enz, het helpt wel. Maar ook alleen omdat de hele klas normaal doet. Laatst zat de hele klas te kleppen, mijn vriendin zei iets tegen me en ik moest glimlachen. Roept hij door de les: "Margje, waarom zit je te lachen?" Ik: "Helene zei iets grappigs tegen me." (Helene is niet echt goed in wiskunde, wou naar andere wiskundeklas e.d. Moeder had contact opgenomen met school.) Mellema tegen Helene: "Ow, dus je zat gewoon te praten in mijn les. Ga je nou ook tegen je moeder zeggen dat de enge meneer iets tegen je gezegt hebt" Helene: "Nee hoor meneer, als u dat niet wilt" ( ![]() ![]() Naja, iig geval: Succes dermee ![]()
|
ik had in de 1e en 2e ook van die foute leraren
nu heb ik weer 2 leraren die zo gemeen waren in de onderbouw, maar nu zijn ze wel relax je moet proberen niet te kinderachtig te zijn. en anders gewoon die kerel voor heel de klas voor lul zetten als hij jullie in de zeik neemt, zeg gewoon rustig dat je vind dat hij een slechte leraar is, dat je mentor ervan weet. als hij je uitlacht, vraag je aan je klasgenoten of die hun ook willen laten merken dat die m niet mogen dat staat die leraar met zn rug tegen de muur oke, hij zal er geen nachten wakker van liggen, maar zal wel ff nadenken |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Faalangst Dott | 46 | 03-11-2010 22:12 | |
Psychologie |
Het grote lucht-je-hart topic #127! Verwijderd | 497 | 02-05-2008 23:55 | |
Algemene schoolzaken |
hoe kom ik de proefwerkweek GOED door?!?! imy017 | 11 | 21-02-2008 17:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Daar is ze weer ^_^ Shitonya | 14 | 03-04-2004 18:21 |