Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Kreeg vandaag op school te horen: Idd zoals Fleet Admiral al zei voor iedereen die na 1 mei reist is een identiteitsbewijs voldoende. |
![]() |
|
Voor Tsjechie heb je een paspoort nodig. Mensen die bij mijn in de klas zitten gaan op uitwisseling naar Tsjechie en die moesten verplicht een paspoort aanschaffen anders komen ze tsjechie niet in. ID mag dus niet.
|
het valt mij idd op dat er nog heel wat ongenuanceerde opmerkingen staan. allemaal verouderd:
* de vraag was of een tsjechie een ID-pas genoeg is. * vroeger (tot op heden zelfs) is een paspoort vereist. * mu komt Tjechie per 1 mei bij de EU * in EU-landen kom je met alleen een ID al binnen. * voor de nieuwe landen zijn speciale regels opgesteld. weet iemand hier iets van dan pas antwoord geven!
|
![]() |
|
![]() |
Op dit moment is het nog niet bekend wanneer de Nederlandse Identiteitskaart
formeel als reisdocument zal gelden. Bekenstelling vindt via de media en het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties plaats.(beleid inzake reisdocumenten) Elk land dient nl.afzonderlijk een zg.acceptatie-overeenkomst te tekenen. Eerst dan kan men formeel met de ID-kaart reizen. met vriendelijke groet Peter Arnoldus Directie Voorlichting en Communicatie Ministerie van Buitenlandse Zaken Ik hoop maar dat dat snel zal gebeuren, anders moet ik speciaal een paspoort aan laten maken. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb het de gemeente Zutphen gevraagd. Kaart is niet geldig volgens hun.
Volgens de ANWB wel. ![]() Persoonspapieren Geldig paspoort of een geldige Europese of Nederlandse identiteitskaart vereist. http://www.anwb.nl/vakantie/buitenla...pieren&land=cz Goed, nu weet ik het ook niet meer. ![]() Bel de ambassade dan even... Laatst gewijzigd op 14-05-2004 om 19:21. |
![]() |
|
![]() |
mijn vader was na 1 mei naar praag geweest en had wel degelijk een paspoort nodig, ze zullen nog steeds wel streng zijn denk ik....gelukkig heb ik nog een geldig paspoort, want in de zomer ga ik er ook heen. weet iemand nog leuke bestemmingen naast praag daar??
xx margreet
|
|
|