Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-02-2004, 09:12
ninatje
ninatje is offline
hallo allemaal
ik zit een beetje me een probleem ik ben verliefd op een jongen en heel toevallig is mijn vriendin ook verliefd op die jongen
ik zal ff een korte uitleg geven:
de jongen is dus al lang verliefd op mijn vriedin en mijn vriendin sinds kort pas op hem maar zij wil nog niet met hem waarschijnlijk binnenkort zegt ze steeds. die jongen zit naast mij in de klas en wij (die jongen en ik) liggen de hele tijd dubbel van het lachen we hebben echt kei veel plezier samen. mijn vriendin zegt steeds van dadelijk wordt jij verliefd op hem en hij op jou. ik maak haar dus steeds wijs dat dat niet zo is maar nu ben ik er dus toch verliefd op geworden hij is dus nog steeds op haar geloof ik maar wat moet ik nou doen ik wil mijn vriendin niet kwetsen
Oud 08-02-2004, 09:20
Verwijderd
tja, als zij op hem is en hij is op haar kan je er weinig aan doen vrees ik
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 09:47
Maarten
Maarten is offline
Laat die vriend de bepalende stap zijn. Ik zou er mee kunnen leven als het meisje dat ik leuk vind (maar niets mee heb uiteraard) wel mijn beste vriend zou leuk vinden. Hoe kan je iemand anders zoiets niet gunnen? Het is niet alsof er een relatie verbroken wordt, zij vindt hem gewoon wel leuk en jou niet (of minder). Klaar!
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 12:09
kissygirl
kissygirl is offline
als hij je vriendin leuk vind zou ik er gewoon een beetje bij uit de buurt blijven ook al ben je ook verlieft op hem.... anders hebje strax knallende ruzie met je vriendin en das ook geen pretje neem dat maar van mij aan..
Oud 08-02-2004, 12:11
Maarten
Maarten is offline
Ben ik het niet mee eens, waarom zijn mensen zo afgunstig? Gun elkaar iets, zeker als het niet aan jou is om over zoiets te beslissen. Het is de jongen die bepaalt en het is gewoon eerlijk.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 12:17
kissygirl
kissygirl is offline
nee maar hij is toch op haar vriendin verlieft en dan is het een btje hard om hem af te pakken zeg maar...
Oud 08-02-2004, 12:30
siegjeuh
siegjeuh is offline
ik zou het er eerst goed met je vriendin over hebben voordat je uberhaupt iets met die jongen zou nemen.
moet je natuurlijk wel eerst weten offie jou leuk vindt, hij bepaalt het uiteindelijk..
Oud 08-02-2004, 12:41
ninatje
ninatje is offline
thnx
Oud 08-02-2004, 14:31
Maarten
Maarten is offline
Je kan hem niet afpakken als er nog geen relatie begonnen is.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 17:42
ninatje
ninatje is offline
ik ben zo dom he ik heb het hem vertelt dat ik op hem ben en hij reageerde zo lief hij zei dat hij me ook heel graag mocht en eerst ook op mij was maar nu is hij toch meer op mijn vriendin ik ben wel blij dat ik het heb vertelt nu maar kijken hoe het loopt
Oud 08-02-2004, 17:45
Balance
Balance is offline
Ik zou er niet aan beginnen. Mijn vriendschap met m'n vriendin is me meer lief dan een mogelijke relatie met een jongen waar ik verliefd op ben.
Als zij eerder op hem verliefd was en ik weet dat is het voor mij duidelijk: afblijven!
Kan je dit niet, dan zou ik eens eerlijk worden tegen je vriendin. Ik snap sowieso niet dat je tegen haar liegt. Maar bespreek het eerst samen, zodat je zeker weet dat je vriendschap er niet aan kapot zal gaan.
Oud 10-02-2004, 07:57
ninatje
ninatje is offline
mijn vriendin heeft gevraagd of ik op hem was ik zei mischien zou je dat erg vinduh dan zij zo neej kdenk niet dat ik nog op hem ben dus nou hebik wel ff geluk
Oud 10-02-2004, 14:40
Ingel
Ingel is offline
Ja, maar je hebt die jongen toch verteld dat je verliefd op hem bent? En daarop heeft hij gezegd dat hij jouw vriendin leuker vindt. Dat jouw vriendin die jongen op haar beurt dan niet meer leuk vindt, zegt automatisch niet dat die jongen ook geen gevoelens meer heeft voor jouw vriendin en dus automatisch iets met jou zal nemen.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2004, 14:43
Otis
Otis is offline
drama voor een twaalfjarige,
deel hem gewoon,om de dag mag jij hem.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2004, 14:59
kissygirl
kissygirl is offline
Citaat:
Otis schreef op 10-02-2004 @ 15:43:
goed idee
Oud 10-02-2004, 17:05
Optima
Optima is offline
vraag hem wie hij leuk vind, en leg je neer bij zijn beslissing.
Oud 10-02-2004, 17:37
Liss
Liss is offline
Citaat:
Otis schreef op 10-02-2004 @ 15:43:
Lol, hij kan zich daar vast ook wel in vinden, aangezien die op haar is en ook op jou was
Oud 12-02-2004, 23:47
Verwijderd
Ik heb het zelf nooit meegemaakt maar twee jongens die ik ken die doen gewoon: degene die iemand leuk vindt mag het als eerste proberen en als het dan niet blijkt te lukken dan krijgt de tweede de kans. Als je vriendin hem benadert maar hij vindt jou toch leuker dan weet je dat ook weer.
Zelf vind ik het trouwens onzin om niet voor een jongen te gaan omdat je vriendin ook op hem verliefd is. Jullie gunnen het elkaar toch gewoon?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten