Advertentie | |
|
![]() |
|
ik mis mijn ex een beetje, goeie vriendinnen waar ik vroeger veel mee om ging en waar ik nu nooit meer wat van hoor, mn opa's en nog mn vorige hond die 5 jaar geleden is overleden aan een tumor bij zijn heup, het was weggehaald maar later was het uitgezaaid.
Enneh, ik wil een iets leukere klas hebben, die troela's denken dat ze alles zijn ![]()
|
Ik zie nu al een tijdje een meisje op mijn school die ik zo mooi vind maar ik denk soms: wat als ze al een vriendje heeft, ik wil best met haar enzo maar heb het nog niet durven vragen.
![]() ![]() Ze is echt zo een kei perfect meisje, kei mooi enzo.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Een broertje, een oma en een opa...
Nouja, de laatste 2 zijn niet absoluut noodzakelijk want door mijn werk in het bejaardenhuis heb ik stiekem een heel huis vol opa's en oma's ![]() Toch zou ik graag een eigen opa of oma hebben...
|
![]() |
Wie? 2 personen
Een vriend. Iemand die ik echt graag zie, waar ik zowat alles aan kan vertellen, iemand waarbij ik de kriebels van krijg in m'n buik, iemand die me steunt door dik en dun(of toch meestal)... En dat allemaal in één persoon!! M'n beste vriendin. Door haar vriend is onze vriendschap nu in gevaar. Haar vriend heeft/had gevoelens voor mij. Zij is daar nu achter gekomen... hij heeft voor haar gekozen...you know... big trouble. En ik kan met gerust geweten zeggen dat ik niets gedaan of misdaan heb. Hij brengt of een relatie van bijna 3 jaar in gevaar, en een vriendschap van 16jaar. Wat? Vaak gezond verstand! En soms een beetje meer rebelsheid in verband met jongens --> kwestie van eerste stap zetten.
|
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=742848
Die jongen waar ik gevoelens voor houd dus ![]() ![]() ![]()
|
Wat ik een beetje mis is een beetje zeker. Dat geknipperlicht wat ik nu heb met mn vriendje (t is nou drie keer uigeweest, maar op de zelfde dag ook weer goed gemaakt lol) dat vind ik erg irritant. Ik wil gewoon een een beetje zekerheid, van zijn kant. Njaah missch ook wel van mijn kant. Want ik weet het gewoon niet meer af en toe...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Verhalen & Gedichten |
verloren in een droom Kanya | 2 | 28-06-2005 22:22 | |
Verhalen & Gedichten |