Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-02-2004, 11:38
Fantôme
Fantôme is offline
heey!

voor de mensen die toneelspelen. Wordt er over jullie stukken vaak een recensiegeschreven. Zijn deze vaak positief?!!
Doen jullie ook nog wat met het commentaar dat er wordt gegeven?!!

bijvoorbeeld, laatst stond er een stuk in de krant over het stuk van de toneelvereniging waar ik bij zit (in dat stuk speel ik zelf niet mee). Bij ons hadden verschillende mensen het mee, en er wordt dan in de kantine, of op het toneel over gesproken. Van wat we ervan vinden, of wij vonden dat de recessent gelijk had en zo ja, hoe we dat volgende keer anders kunnen doen. Sommige mensen trekken het zich ook nogal persoonlijk aan (ook als ze er niet met naam of toenaam in staan), heb jij dat zelf ook?!
Mij lijkt het wel erg als er over één persoon gezegd wordt dat die wat matigjes was in vergelijking met de rest, lijkt me knap lullig.

mja, hoe gaan jullie daarmee om?!!

liefs, wendy

p.s. hoeft niet per se toneel te zijn, mag ook over een ander soort opvoering gaan.

Laatst gewijzigd op 09-02-2004 om 13:36.
Advertentie
Oud 09-02-2004, 13:00
Balance
Balance is offline
Ja, over de producties waar ik in heb gespeeld zijn verschillende recensies verschenen.

Één recensie schreef dat een bepaald stukje nogal saai was. Dat is een stukje waar ik een hoofdrol in had, dus dat vond ik vrij jammer. Maar toch wist ik al dat dat het dieptepunt van het stuk was, dus ik trok het mezelf niet heel erg aan.
Over een ander stuk waar ik ook de hoofdrol speelde waren ze super lovend. Alles was goed en de persoon met de pruik op kon zich erg goed inleven in d'r rol enz. enz. Dat was ik, dus daar was ik wel trots op. Verder was de recensie alleen maar positief.

We hebben verder nooit echt een negatieve recensie gehad. Men vond het alleen maar leuk gelukkig
Oud 09-02-2004, 14:29
alpha
alpha is offline
Tuurlijk is het toch fijner als positieve kritiek hebt. Volgens mij heb ik nog nooit negatieve kritiek gehad buiten het 'man-onvriendelijk' en 'warrig'
Oud 09-02-2004, 14:49
Verwijderd
Euhm.. Alpha... "Ga naar huis!" "Lekker vals!" en "Ga dan janken!"

...

Maar dat was door de intelligentie-onderlaag van de bevolking

Door 'kenners' worden de stukken die wij met de Jeugdtheaterschool maken altijd wel goed ontvangen, gelukkig.
Advertentie

Regels voor berichten