Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-02-2004, 14:53
Verwijderd
Heeft iemand 'Pygmalion' van het NNT al gezien?
Heeft iemand de bijbehorende workshop of masterclass gedaan?
Was dat nog wat?
Ik ga binnenkort de masterclass doen en naar de voorstelling, ik ben zeer benieuwd!!
Advertentie
Oud 09-02-2004, 15:52
PeTAR19
PeTAR19 is offline
Pygamlion is een leuke voorstelling. Een paar kennisen van mij hebben de workshop behorende bij de voorstelling gedaan en die vonden ze helemaal te gek.

Maar ik heb wel door dat er mensen toch anders over denken dan ik. Dus je moet het zelf ervaren hoe de masterclass gaat verlopen.

Je kan op de speciale website van Theaterland meer informatie vinden over het stuk: Klik hier....

By the way: het Noord Nederlands Toneel heeft een compleet nieuwe website! Check www.nnt.nl!
Oud 29-02-2004, 14:41
Shadina
Shadina is offline
Ik ben alleen naar de voorstelling geweest voor school en vond er helemaal niks aan. Had er echt wel wat beters van verwacht(en dan vooral omdat het 17 euro kostte )..En dan krijg je zoiets!
Het begon heel leuk, maar daar is ook alle spektakel dan gelijk. Verder is het een erg saai toneelstuk met veel gepraat en weinig actie. Snap echt niet wat ze met die 17 euro hebben gedaan.. want echt décor of wat dan ook was er niet.
Oud 29-02-2004, 17:47
PeTAR19
PeTAR19 is offline
Ik ken het probleem, meer mensen hebben hier last van.
Op zich is het begin wel aardig maar word het verder op best wel euhmm...saai... Maar ik heb verschillende versie's gezien en tja... vind hem wel goede. Maar zeker niet de beste van het NNT.
Oud 29-02-2004, 19:09
Verwijderd
Jeps, ik heb hem dus inmiddels gezien en ik vond hem ook tegenvallen. Dialogen nèt iets te lang en geen spetterende stukjes erin. Helaas NNT, pindakaas.
Oud 30-03-2004, 14:37
.krz
.krz is offline
Er zaten hele leuke stukken in en hele saaie stukken en dat laatste begon op een gegeven moment toch te irriteren. Vooraal op het einde duurt dat erg lang.
Het decor vond ik juist erg leuk gedaan, lekker crea.
Maar wat ik van een vriendin hoorde, was dat de acteurs iedere avond een andere rol hadden en daardoor ook niet goed in hun rol kwamen.
Oud 31-03-2004, 19:42
PeTAR19
PeTAR19 is offline
Ik heb meerdere negatieve geluiden gehoord.

Ik ga 9 april naar Pygmalion en dan zie ik hem weer sinds een paar maand. Eens kijken of hij erg veranderd is.
Oud 02-04-2004, 14:42
Endomychus
Endomychus is offline
ik ben ook van plan nog naar Pygmalion te gaan. Maar aan jullie reacties op de voorstelling te lezen weet ik niet of dat zo'n goed plan is... Hoewel Waldemar speel er ook in he?
Oud 04-04-2004, 12:02
Verwijderd
Citaat:
Endomychus schreef op 02-04-2004 @ 15:42 :
ik ben ook van plan nog naar Pygmalion te gaan. Maar aan jullie reacties op de voorstelling te lezen weet ik niet of dat zo'n goed plan is... Hoewel Waldemar speel er ook in he?
Nou volgens mij niet heur...
Tenminste, niet die keer dat ik er was. En Mads Wittermans ook niet...
Als Fijne Heren je beweegreden zijn, heb je alleen iets aan Rogier in't Hout... Mischien.

Oud 16-06-2004, 13:30
*Finding*Niki*
*Finding*Niki* is offline
ik vond het wel een leuk stuk ,maar hij duurde te lang! daardoor werd ie op het laatst saai, en bepaalde dialogen irriteerde op het laatst omdat het al zo vaak was gezegd (of iets in die richting)
maar het decor vond ik echt mega mooi!

veel plezier!
xxx
Advertentie

Regels voor berichten