Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Je zou ook eens kunnen kijken wat ze op http://www.paboforum.nl zeggen.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Tegenwoordig is geen enkele school echt goed meer, hhs is ook niet de perfecte school....
Maar INHolland Den Haag is idd een christelijke school, dus daar krijg je ook godsdienst les, of dit facultatief is weet ik niet, maar ga informeren zou ik zeggen!!
|
Die godsdienstles is iig niet verplicht op Inholland. Je kunt daar zelf voor kiezen. Verder hoorde ik toen ik laatst op de opendag van Inholland Den Haag was dat die pabo beter uit een test was gekomen dan de hhs (maar k heb verder nog niets kunnen vinden over deze test, dus of het waar is weet ik niet) en dat er veel mensen zijn die in het tweede jaar alsnog overstappen van de hhs naar inholland
|
![]() |
|
![]() |
beniddnaaropendagenvanbeidengeweestjah!
hoorookdatinhollandslechtelessenaanbeidenzomaarkendrnixovervinden... mja tnxvoor jullie hulp en ga denkk naar de hhs! ![]()
|
![]() |
oops... dr ging ff iets fout met me toetsenbord net... komt ienog een keer!
ben idd naar opendagen van beiden geweestj ah! hoor ook dat inholland slechte lessen aanbeid enzo maar ken dr nix over vinden... mja tnx voor jullie hulp en ga denkk naar de hhs!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Den Haag, Utrecht of Amsterdam? welke studentenstad?? lauraa_aaa | 1 | 15-03-2013 17:50 |