Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ontopic: ik kan echt niet kiezen. Beiden hebben voor mij ongeveer even zwaarwegende nadelen.
||
![]() |
Citaat:
omdat iedereen dat denkt is het des te vervelender. vandaar ook mijn keuze voor blindheid. |
![]() |
|
Doof, ik zou het heel erg vinden dat ik geen muziek meer zou kunnen horen en niet meer zou kunnen dansen (of er moet zo'n harde bas in zitten dat je het kan voelen), maar naar mijn idee kan je met doofheid beter meedraaien in de maatschappij dan blindheid. Je wordt zooo afhankelijk.
|
Ik weet het niet...
Aan de ene kant zou ik voor doof kiezen, want het idee niks meer te kunnen zien lijkt me best eng. Aan de andere kant: blind. Ik zou het niet op kunnen brengen nooit meer in mijn leven muziek te kunnen luisteren... Uiteindelijk zou ik denk ik toch voor doof kiezen, omdat je daar minder afhankelijk bent dan wanneer je blind bent.
Laatst gewijzigd op 10-02-2004 om 07:38. |
![]() |
|
Doof, ik zie mensen graag en wat ze doen, wat hun blikken zijn, lichaamstaal etc.
En je bent minder afhankelijk en je ziet het niet aan iemand (ijdeltuit ![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Blind of doof? Verwijderd | 28 | 02-02-2013 19:02 | |
De Kantine |
liever blind of doof? GUANO APES!! | 114 | 04-02-2006 16:33 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat heb je liever? KiMZz | 27 | 09-09-2005 20:42 | |
De Kantine |
Anne, de wereld is niet mooi Rodion | 52 | 13-02-2005 13:12 | |
De Kantine |
Wat vind je ervan als een toekomstige minister-president blind of doof zou zijn? Conan the Librarian | 11 | 22-05-2003 10:10 |