Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Als een handelingsdeel voor de repetitieweek niet in orde is --> volgende keer geen herkansing. Dit wordt ook wel gedaan, heb t es meegemaakt, was niet helemaal terecht maar ok. Ik sta er prima voor dus t maakt me niet meer uit.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Het zit bij mij op school zo dat als je een handelingsdeel te laat inlevert je achterna gezeten wordt door een 'troubleshooter' oftewel je wordt opgebeld en dan vragen ze waar je handelingsdeel blijft, vervolgens wordt er een nieuwe inleverdatum geprikt en als hieraan niet voldaan wordt is men verplicht om op school in het OLC de hele dag hieraan te werken totdat het in orde is en dan pas mag men weer lessen volgen. (klinkt best leuk toch
![]() Mocht het aan het einde van het schooljaar nog handelingsdelen geven die je om de een of andere reden niet ingeleverd hebt dan krijg je een brief thuisgestuurd waarop staat dat je niet over kunt gaan als je het handelingsdeel niet inlevert. Sommige handelingsdelen moeten trouwens per se ingeleverd worden anders mag je niet deelnemen aan het schoolexamen voor dat vak. Alleen laatst hoorde ik weer dat handelingsdelen vanaf dit jaar niet meer meetellen voor overgaan of niet, misschien versoepeling? |
![]() |
|
bij mij op school zijn veel handelingsdelen afgeschaft: geen luisteren/lezen meer voor frans/duits, geen engels boekverslagen meer, nog maar 4 nederlands boekverslagen over 3 historische boeken en 1 dichtbundel (moet trouwens wel nog steeds gewoon 12 boeken lezen). Vind het wel een vooruitgang
![]()
||
Citaat:
![]() Ook is d'r wel eens ontdekt dat er dingen van internet waren gehaald. Bij een PO betekent dat een 1. Bij een handelingsdeel moet je het meestal gewoon overmaken of overmaken + een extra opdracht.
|
Verwijderd
|
Ze gaan niet bij elk verslag controleren of er gefraudeerd is maar mochten ze er wel achter komen, door wat voor een manier dan ook dan laten ze het niet ongestraft. De straf verschilt geloof ik wel per docent, de een zegt bv.; 'voor deze keer mag je het gewoon over doen maar bij de volgende keer geef ik je meteen een 1 en kost het je een herkansing' Maar sommige docenten zullen ook wel meteen een herkansing eisen.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Wijziging van handelingsdeel naar toets Verwijderd | 5 | 17-03-2010 07:39 | |
Algemene schoolzaken |