Advertentie | |
|
![]() |
|
Misschien is het een optie om de nieuwe YES van deze week te kopen. Daar staan allerlei goede tips in om meer zelfvertrouwen te krijgen. Een belangrijk puntje was dat je twee dagen in de week een uurtje tijd voor jezelf moet maken: dit plan je dan van te voren in bijv. in bad, tuttelen, lezen, sporten. Ik deed dit van te voren al(meestal onder zonnebank, in bad en daarna lekker gezichtsmaskertje) dit geeft me echt een goed gevoel!!!
Succes ermee. Liefs, van mij |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
die artikelen gaan nooit echt diep op het onderwerp in ofzo Wat zij vertellen is allemaal wel heel leuk, maar zelf heb ik er geen flikker aan. Eigenlijk ben ik het negatieve denken ook als standaard gaan beschouwen en ik weet niet hoe ik er nog vanaf kan komen. Mensen kunnen wel zeggen: je bent leuk, aardig, slim bla bla om je te overtuigen maar als je zelf weet dat het niet zo is, wordt het moeillijk ![]() Vroeger klampte ik me altijd vast aan het idee dat het 'later' allemaal wel goed zou komen. Dat ik op een dag wakker zou worden, en iemand zou zijn.. Maar eigenlijk heb ik steeds minder vertrouwen in mijn toekomst en vraag ik me af of het/er nog wel iets is om voor te leven
Laatst gewijzigd op 16-02-2004 om 16:23. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het is mij ook gelukt. Ik zag overal en in alles alle negatieve dingen. Nu zie ik ze nog wel, maar ik bedenk meteen positieve dingen erbij, waardoor het minder erg is.
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[NA] Max. vermogen bepalen door weerstand te variëren: hoe zet ik dit in een excelgrafiek? Gastje93 | 13 | 25-11-2010 23:53 | |
Liefde & Relatie |
Hoe verander ik mijn eigen gevoel? Zonnemeisje | 8 | 28-06-2009 18:25 | |
Software & Hardware |
[CD's] Hoe verander ik een .cue bestand? FastJapie | 5 | 10-08-2005 22:58 | |
Software & Hardware |
[IE browser] Hoe krijg ik dit weg? Severus | 3 | 19-06-2004 08:44 | |
Psychologie |
Hoe kan ik dit veranderen? aboe | 7 | 03-02-2004 19:10 | |
Software & Hardware |
[Website vraag] Hoe verander ik de tekst boven in mijn website? miss-tess | 15 | 22-09-2002 09:50 |