![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 12-02-2004 om 21:59. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik wil nog wel eens seks hebben in een niet al te gehorige redelijk grote kamer waar de hele vloer bedekt is met matrassen, die op hun beurt bedekt zijn met een laagje donkerrood satijn, en dan met van die kandelaardingen met brandende kaarsen erin die heel hoog aan de muren hangen.
Geilste plek die ik ooit mee heb gemaakt, ehm, weetnietprecies. De rare 'het kan hier eigenlijk niet maar we willen zo graag' plekjes natuurlijk, maar dat komt niet door het plekje maar doordat we zo graag wilden. Hmm... oh, een hele grote speeltuin die tegelijkertijd een zandbak was, echt 50 vierkante meter zand (met wat speeltoestellen erin he), en dan om een uur of één 's nachts dus er waren geen kindjes ofzo ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 12-02-2004 om 13:22. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Och jee, er zijn wel veel geile plekken... Maar de keuken vond ik wel geil
![]() ![]() ![]() En hier thuis in de kamer was ook fijn, de stoel bleek erg handig te staan... en de vloer was ook lekker zacht. Verder, mja, dat vind ik al geil genoeg hoor ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
eerst naar www.stileproject.com dan de volgende url pasten in de balk http://www.stilemedia.com/?v=slush10.wmv |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() Verder is in het bos, vliegtuig, auto, bed, bad, weiland en WC van school erg leuk |
![]() |
||
Citaat:
![]() Vooral als zíj vanachter genomen werd.. ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |