Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Mijn smaak... Mijn grootste voorkeur gaat uit naar het Surrealisme. Ik hou dus van dingetjes die kunnen verrassen en/of een vervremende werking hebben, iets waarop je kan doordenken en fantaseren. Dit is wat ik zelf zoal maak http://www.endoria.net/upload/pics/1009795134.psf ![]()
||
![]() |
Citaat:
jah hihi.... das dus niet mijn smaak!! tja... smaken verschillen!! ik vind het wel heel mooi hoor!! dat mensen dit zow kunne... maar ik zou het zelf niet elke aan willen zien!! (sorrie)
|
ik vin ut nie echt zeer bijzonder ...mja..
trouwus omdat....bijvoorbeeld...de lijntjes wel wat dikker gemogen hadden ....als ik um zelf ..gemaakt zou hebben...zou ik um nog niet af vinden...lang niet eigluk .mja...meningkejses verschillen heh [Dit bericht is aangepast door ZzZzJaNtAlZzZzkiE (09-02-2002).]
|
Verwijderd
|
idd een beetje een kleutertekening.
die lijnen zijn zo rommelig, niet netjes. het inkleuren is ook zo eentonig. het vordeel van pastel is juist dat je er heel makkelijk licht mee in kan brengen. (d.m.v. wrijven/smeren) jij gebruikt ze gewoon als potloden... en die tekst is erg onnodig, ik vind ook dat titels een tekening verpesten. je naam eronder kan nog maar zon titel is best overbodig. maar als jij het mooi vind.. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|