Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Dit lijstje gebruik ik:
Gerard Reve - De avonden Thomas Rosenboom - Gewassen vlees Hella Haasse - De heren van de thee Harry Mulisch - De ontdekking van de hemel WF Hermans - Au pair Louis Couperus - De stille kracht Adriaan van Dis - Indische Duinen Multatuli - Max Havelaar Marcel Möring - In Babylon Tessa de Loo - De tweeling
||
Verwijderd
|
Citaat:
LUH-3417 - Ik weet alleen nog hoe de voorkant eruit zag, verder niets meer. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Tsja, iedereen leest een boek ook anders natuurlijk, daar zal het vast ook wel door komen. Je moet mij nu trouwens ook niet meer vragen welke boeken ik 5 jaar geleden gelezen heb en hoe die waren hoor.... Charlotte
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ja, die vrouw wordt met d'r hoofd tegen de rand van de badkuip aangeslagen ofzo. En nog iets geloof ik, want ik dacht niet dat ze alleen daardoor overleed...
Maar oke, ja, ach, ik vond dat niet het belangrijkste uit het boek, die moord zelf, meer wat die man er bij dacht enzo, dus daarom vond ik het misschien ook helemaal niet ranzig, denk ik...
|
Verwijderd
|
Ach, Hermans-fan is een veel te groot woord. Ik heb pas een stuk of vier of kennelijk vijf boeken van hem gelezen. Maar ik ontdekte pas gisteren dus dat ik er ook één van hem voor mijn lijst gelezen had. Ik ben me pas voor hem gaan interesseren nadat ik wat meer bezig raakte met het nihilisme en zijn 'Nooit meer slapen' las.
Ik zou hem eens moeten herlezen, dat behouden huis. En De Avonden is wel heel erg leuk. Bordkartonnen verveling is hilarisch. ![]() LUH-3417 |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
mondeling Nederlands leerling10 | 0 | 04-04-2014 19:47 | |
vragen over boekenlijst Nederlands ARSterrenburg | 15 | 29-07-2006 13:52 | |
Franse en Duitse boeken Romance | 4 | 19-02-2005 12:02 | |
[Lit] Wat vroegen ze op jouw mondeling literatuur? koekiemonsertje | 2 | 27-01-2005 16:11 | |
Nederlands Mondeling HELP Gothic | 23 | 11-02-2004 16:22 | |
Eindexamens 2003 |
Staatsexamen mondeling Duplo | 39 | 04-07-2003 20:35 |