![]() |
|
Verwijderd
|
Ik wilde een Siemens M55 gaan kopen, deze kost los 145,- (+verzend kosten).
Ik kwam 'm tegen als prepaid voor 99,- (KPN). Dat is dus een stuk goedkoper.. Een datakabel kost 37.50 dus dan is het nog steeds goekdoper maar dan heb ik ook een datakabel.. Maar kun je met een datakabel de GSM unlocken? Of moet je een Flash kabel hebben? Op ebay vind je ook iet officiele siemens kabels, kunnen deze minder? En hoe zit het met unlock software?? Edit: je hebt de Seriele kabel en USB kabel, ik weet het verschil wel tussen Serieel en USB, maar is het verschil ook merkbaar bij iets als dit? (Behalve de prijs). Voor de mensen die "illegaal" gaan schreeuwen wl ik even wijzen op dit topic. Laatst gewijzigd op 15-02-2004 om 09:53. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb een tijdje geleden op http://www.salesplaza.nl/ een datakabel gekocht à 12,50 voor m'n Siemens M55. Deze werkt serieel. Ik denk dat je hem hiermee ook wel kunt unlocken, maar daar gebruik ik hem zelf niet voor.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik moet het dus zeker weten, daarom ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Een huisgenoot van me (met een m55) heeft een uur geprobeerd met verschillende tools zijn telefoon te unlocken met mijn Genuine ![]() PS: als het jou wel lukt, **********, zal die huisgenoot wel erg geïnteresseerd zijn.. laat het even weten
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
p.s. ik heb ook nog een prog voor te unlocken. Weet niet of dit speciaal voor serieel is
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kan er anders ook wel eentje voor jou bestellen, is neit zo duur.. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|