![]() |
|
Je kunt slaappillen gebruiken (al lijkt me dat niet echt een handige oplossing), kopje avondthee nemen of andere dingen proberen waar je beter van zou moeten slapen.
Het valt altijd te proberen, er zijn geloof ik wel topics geweest waarin tips staan voor beter slapen.
|
Verwijderd
|
Dat hij snurkt, dat gebeurt ook niet zomaar trouwens; een béétje snurken kan komen door een verkoudheidje of een verkeerde lighouding, maar als het meer is dan een beetje dan kan er iets met zijn ademhaling zijn dat niet de bedoeling is.
Vaster slapen kan misschien door overdag te bewegen (maar niet in het uur voordat je gaat slapen) en voor het slapen geen drop/koffie/chocola/zwarte thee/suikerrijke dingen/etc te nemen, en ook geen alcohol, want door alcohol val je wel sneller in slaap maar je wordt ook sneller weer wakker. Kamillethee en warme melk helpen wel om snéller in slaap te vallen, maar je slaapt er niet díéper door (ook niet minder diep hoor). En zorg dat de temperatuur in de kamer een graad of 16-18 is, daar slapen gemiddelde mensen het best bij ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Je moet gewoon niet zo geirriteerd doen als je in bed ligt. Mijn vader snurkt ongelooflijk hard en mijn moeder hoort / merkt het niet eens meer. |
![]() |
|
Een snurkend persoon naast je is verschrikkelijk.
Mijn vriend slikt slaappillen waardoor alles in zijn keel erg ontspand en dus gaat snurken. En dan niet zomaar snurken maar ect gigantisch! Dat heeft mij als vreselijk lichte slaper voor vele slapeloze nachten gezorgd. Aangezien ik teveel vam hem hield (hou!) heb ik gewoon doorgezet en nu val ik erbij in slaap en slaap ik er door heen. Alleen als ik niet kan slapen en hij ligt zo vreselijk te slapen....
|
men vriend snurkt af en toe en dan geef ik hem gewoon een duw ofzo en dan is het over... doet hij ook bij mij als ik snurk of lig te praten in me slaap ofzo.
Ik heb dit weekeind ook tussen 3 vreselijk snurkende mensen gelegen die tegen elkaar opsnurkte... verschikkelijk ik snap best dat je daar niet vrolijk van word... dit word op zomerkamp (scouting) me eigen tent meenemen.. zodat ik wel kan slapen... |
![]() |
|
Tjaa helaas...er valt niet veel aan te doen (behalve dan geen alcohol drinken want daar ga je nog meer van snurken, behalve een duw geven, behalve dat hij naar bed moet gaan wanneer hij nog niet supermoe is...ik denk dat als je heel erg moe bent je ook harder snurkt omdat alles dan wat losser hangt net als bij alcohol).
Mijn ouders zijn al 25 jaar bij elkaar maar mn moeder kan nog steeds niet wennen aan het gesnurk, ze ligt gemiddeld toch wel 2 a 3 dagen per week op zolder te slapen. Het snurken wordt ook vaak steeds erger (lees: vaker en harder) naarmate je ouder wordt. |
![]() |
|
Dit probleem ken ik volledig!
Mijn vriend snurkt ook superhard. Soms lig ik nachten wakker, wat echt niet aangenaam is. Nu gaat hij vaak als ik het vraag op het zetelbed slapen. Een duw geven helpt niet, want dan stampt hij terug. Ik zoek ook naar een oplossing maar ik denk niet dat die er is. Hij heeft snoreeze al gebruikt en dit verlicht SOMS het snurken, maar lang niet altijd! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn moeder snurkt als een ik weet niet wat, maar ik hoor niets, want ik slaap heel vast.. anderen echter wel.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar @ TS: mijn moeder heeft iets en dat is een soort van dingetje en dat doe je in je neus ofzo (soort klemmetje lijkt t wel) en dat schijnt te werken (ze gebruikt t nooit, daar niet van), maar dat vind je vriend waarschijnlijk niets.. Misschien moet hij er gewoon eens mee naar de huisarts. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Wilt u dit even keuren lestat080 | 14 | 29-03-2004 21:30 | |
Verhalen & Gedichten |
Geef je mening over deze tekst lestat080 | 31 | 29-03-2004 16:23 | |
Lichaam & Gezondheid |
Middelen om dieper te slapen... Verwijderd | 7 | 21-02-2004 16:18 | |