![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als ik het me goed herinner dan iig. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Tanden zijn trouwens niet dood, evenals wangslijmvlies en tandvlees en de huid van je tong zo, dus als je je mond open doet dan zijn er wel levende cellen te zien. En de cellen van de huid van de vagina zijn ook niet dood, dus als je daarin gaat liggen kijken dan zie je ook levende cellen. |
![]() |
|
Ja je haar is morsdood
![]() Ik heb anderhalf jaar dreads gehad (ik heb er nu nog wat aan de achterkant zitten, ben ze nu aan het uitkammen zelfs ![]() ![]()
|
vet iedereen vertelde me altijd dat je het af moest knippen
![]() Maar ik kan het dus misschien nog uitkammen als ik er vanaf wil. Ik ben er vet blij mee maar me moeder wil dat ik het eruit haal. Mja goed me haar was al gecrasht door al het bleken dus ik betwijfel of het slim is eruit te kammen. |
![]() |
|
Lijkt me echt nix om dreads te hebben. Je kan je haar dan toch ook helemaal niet wassen? Lijkt me niet echt lekker als je ze er anderhalf jaar in laat zitten.. Ik heb van de zomer van die vlechtjes gehad (zie foto's in mijn fotoboek
![]() ![]() ![]()
|
heb ze na 3 weken al gewassen want me moeder vond me stinken
![]() Maar als ik het hele weekend ben wezen stappen was ik het zeker wel. ff al die Rooklucht eruit |
![]() |
|
Op http://www.dreadlocks.nl kun je spul bestellen van knotty boy
Ik heb zelf ook een half jaar dreads gehad, maar toen was ik ze zat en ging ik ze uitkammen, maar heel veel wilden er niet goed uit omdat ze te goed in de knoop zaten zeg maar. Ik heb ze deels afgeknipt en deels uitgekamt, en toen bennik naar de kapper gegaan, en die heeft mn kapsel bijgewerkt, er bleef nog best wel wat over van mn haar ![]() |
![]() |
|
Waarom denkt iedereen toch altijd dat mensen met dreads hun haar niet wassen? Ik was het gewoon hoor, met shampoo ( wel knotty boy shampoo, omdat dat geen troep in je dreads achter laat. )
Ik heb een paar jaar geleden 2,5 jaar dreads gehad, en daarna gewoon uitgekamd ( ze kwamen tot halverwege mijn rug ) , lukte prima. Later heb ik nog eens 4 maanden dreads gehad en ook toen uitgekamd en ook dat lukte gewoon. Nu heb ik ze alweer 8 maanden. Het uitkammen is vooral in de 1e periode ( stel na een week ) heeeeel slecht voor je haar, omdat de permanentvloeistof dan nog erg actief is, je haar is nog niet hersteld daarvan, dus als je het dan uitkamt breek echt veel af. Doe je het na een maand, dan is het al een stuk minder, doe je het na een jaar, dan is die hele permanentvloeistof al bijna verdwenen en is het enige waar je last van hebt, wat dof haar omdat het tijden geen lucht heeft gezien. Maar dreads zetten met vlooienkam is hoe dan ook slecht, want vlooienkammen zijn veel te klein en zo verkloot je je haar wel ja. Gewoon met een ijzeren kam doen, werkt prima. En zoner wax natuurlijk, want wax in je dreads is pas echt vies. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik heb het trouwens samen met een vriendin eruitgekamt ik zou het trouwens niet aanraden op deze manier dreads laten zetten, bij mij gingen al die dreads in elkaar klitten en werd het heel lelijk na een maand of 4
|
Verwijderd
|
Zou ze zelf ook nog ooit wel eens willen, maar thuis zullen ze er niet mee lachen
![]() Een vroegere vriend van mij vertelde dat hij het haar wel waste maar helemaal niet kamde en dat uiteindelijk het vanzelf in dreads ging klitten, maar hij had al wel heel krullerig, klittend haar... |
![]() |
|
![]() |
Dreadlocks maken zijn eigenlijk heel simpel:
je hebt 3methodes: 1)Je haar in vlechtjes doen(bij sommige gaan die dan klitten en worden ze vanzelf dreads 2)de moeilijkste methode: je moet ja haar verdelen in vakjes van 2op2cm een op het einde een rekkertje hangen. Dan neem je je haar aan het uiteinde vast en kam je als het ware naar beneden, zo gaat je haar lekker klitten. Dan moet je wat palmrollen(je dreadlock tussen de 2handen nemen en rollen) en er wat wax in smeren 3)dit is een methode die je zelf niet kan doen en meestal ook de slechtse: dat is dat ze er je haar ook verdelen in vakjes, er aluminiumfolie rond doen en er een chemisch goedje ingieten wat slecht is en irriteerd aan de hoofdhuid... |
![]() |
||
Citaat:
lieve stefanie haar is al dood, als je het laat knippen dan bloedt het toch ook niet? ;x kusjes piers
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 02-07-2007 om 13:13. |
![]() |
||