|
|
Bekijk resultaten poll: vragen over paarden | |||
kruiden |
![]() ![]() ![]() ![]() |
1 | 100.00% |
joing up |
0 | 0% |
problemen |
0 | 0% |
ponys |
0 | 0% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 1. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|
hey ik heb een vraagje
![]() Ik heb ca. een maand geleden uit Belgïe een paardje geïmporteerd. Het is een 3 jarige Arabier x Quater merrie, echt eeen super sociaal, lief en nieuwsgierig beestje, ze is ook absoluut niet schrikachtig oid. http://forum.scholieren.com/fotoboek/fotos/16207.jpg (dit is haar ![]() Nu was de eerste keer de trailer inlopen voor haar geen probleem, een de tweede keer ook niet. De tweede keer gingen we naar de ruitersportzaak om een zadeltje te passe. Toen ze daar even alleen in de trailer moest staan is ze super onrustig geworden, zodra ik er bij was was er niets meer aan de hand. Toen moest ik weer even weg om te helpen, en toen ik terug kwam had te tot mijn grote schrik haar voorbeen over de voorstang van de trailer gegooid en daar zat ze nu dus mee vast. Ze bleef gelukkig rustig maar ze was wel zelf geschrokken. Wat ik toen al verwachte kwam dan ook uit: de derde keer wilde ze absoluut de trailer niet meer in. Na 2 uur hebben we haar dan de trailer weer ingekregen... (alles geprobeert wat we voor handen hadden: rustig, met biks, met longeerlijn, met een doek voor haar ogen, etc. etc. Uiteindelijk is het na 2 uur met heel veel moeite gelukt, maar ik neem aan dat het de volgende keer ook niet vanzelf zal gaan. Mijn vorige pony was in het begin ook zo erg (op het laatst liep hij zo met me mee de trailer in ![]() ![]() Dus als je wat tips voor me hebt, dat zou super zijn!
|
NOu zij is zoooooo intelligent op paarden gebied dat zij alle vragenm kan beantwoorden. Maar ze is zooooo slim dat ze niet weet waar ze moet beginnen. Nu moeten wij eerst iets verzinnen waar ze haar wijsheid al eerste over moet uiten.
||
Citaat:
|
ten eerste: typ eens wat duidelijker en met meer leestekens. ten tweede, je mag dan wel veel van dieren afweten, maar daar hoef je niet mee te koop te lopen. ten derde, kruiden. wrijf een beetje brandnetel op de schouder van je paard en welja! er komt een vleugel uit!
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
een paar vragen over trompet McMotion | 13 | 03-03-2005 13:01 | |
Psychologie |
paar vraagjes thinky | 6 | 22-05-2004 15:55 | |
De Kantine |
Een paar vragen over wat jij vind over onze maatschappij! MoO | 54 | 29-01-2004 18:05 | |
Lifestyle |
paar vraagjes over mn haar Lindsay-girl | 16 | 03-03-2003 18:01 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
paar vraagjes over scheikunde alwaysgood | 13 | 19-01-2003 14:37 | |
De Kantine |
een paar vragen aan jou Fl@ppie! | 66 | 28-11-2002 09:18 |