Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
maar als er een feest is waar iedereen alcohol drinkt ..en ik heb zin in een glaasje melk..drink ik een glaasje melk...als je dan alcohol gaat drinken om 'er bij te horen' vind ik dat behoorlijk zwak..
||
Citaat:
als jij het effect lekker vindt drink jij het niet om er bij te horen..maar omdat je het prettig vindt..
|
Verwijderd
|
Ze is nog maar 15, give her a break
![]() En als iemand nu bacardi wil drinken, wtf, ik drink ook bacardi, smirnoff ice en andere zoete zooi, het is lekker en het is alcohol. Maar ik drink even graag een keer wodka of whiskey of whatever. Wat dat gedoe toch allemaal is met die bacardi... Ik kan mij herinneren dat mijn ex mij vertelde dat ie vroeger geen bier lustte (en toen ik hem kende, zoop hij liters), ik vroeg hem waarom hij dan is doorgegaan met bier drinken, gewoon omdat iedereen het dronk. |
![]() |
|
Waarom irriteer ik me zo aan Alto's die zo appart van de rest van de maatschappij willen zijn terwijl dat juist tegenwoordig helemaal hip is. Oh yeah, een heksenteken, als jij me kan uitleggen wat een heksenteken is en wat de betekenis is als je het in combinatie met het woord "becardisletje" gebruikt vind ik je erg knap.
Oke, ik geil er wel op maar dat terzijde. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() precies hokjes geest. Als ik jou zo hoor dan denk ik dat je jezelf alternatief vindt linkinprak girl, en jou nick bevestigd dat alleen maar. Daar komt nog eens bij dat jullie 15 zijn en dat dat dan nog niet zo van toepassing is vind ik. Geloof me ik heb ook een hekel aan die mensen, maar ik laat ze wel in hun waarde. Dus doe gewoon jou ding en zij het hare en uiteindelijk gaan jullie dood en zijn jullie allebei tevreden over je leven. |
![]() |
|
^ inderdaad. Ik sluit me aan bij Mutant en Ezblade. Overigens, wat ik lichtelijk tegenstrijdig vind, is het feit dat jij de term 'normen en waarden' typt, maar vervolgens imo bevooroordeeld en denegrerend je mening schetst...
Ikzelf erger mij ook wel eens aan sommige 'wannbe's', maar niet iedereen staat even stevig in zijn schoenen en doet soms misschien uit een soort onzekerheid mee.
|
![]() en trouwens..TS.. niet spotte met bacardi he!!.. bacardibreezah is de naam die jij zoekt ![]() ![]() Bacardi puur ruleert de wereld namelijk. Verder snap ik je reactie totaal..aangezien iedereen in zn leven welis zo'n periode heeft waarin je de rest van de 'soorten' mensen zwaar afschuwelijk vind.. maar ok dat drankje moet ook zn geld terugverdiene.. en t is populair dus ja.. wat wil de consumptiemaatschappij nog meer..
|
![]() |
Ook zwak is alcohol drinken, terwijl je het heel erg vies vind, en dat zeggen dat je het drinkt omdat je het lekker vind, terwijl je het stiekem toch doet om erbij te horen(ben ik te volgen?)
Ik heb menig ventje gezien die na iedere slok bier een smerig trok, en dat dan weer zo snel probeert te verbergen. Zeg dan dat je het drinkt om erbij te horen..of drink het gewoon niet...Zo zijn er bij ons op school dus ook veel mensen die roken om erbij te horen, en niet over hun longen dus. |
![]() |
|
ontopic:
Kvind jouw reactie eigelijk sneuer als iemand die eens wat drinkt om er bij te horen (of het nog wil leren) offtopic: Ik vindbacardi-lemon met cola ook lekker ben ik nu ook gelijk Th@ Br€€z@hP!mP ofzo vooroordelen vooroordelen ![]()
|
Wat zit jij je ongelofelijk druk te maken meisje LINKINPARKGIRL. Dat dat meisje er bij wilde horen is een compleet menselijke gedachte. Het is tegenwoordig bij sommige groepen echter stoer om andere mensen collectief af te zeiken om hun nadoegedrag. Dit vertoont iedereen echter en laat ze lekker. Een breezer mag zij lekker vinden en al vind ze het niet lekker dan mag ze het best drinken, alleen de mensen die daar moeite mee hebben zijn echt zielig.
En wat je ook zegt: OVERRULED
||
Citaat:
Gha gha gha, wat zijn wij D&A'ers toch héérlijk kinderachtig, vinden jullie ook niet? ![]() Bai de wee (niet zeuren over m'n spelling nou he...) ik denk idd dat IEDEREEN wel een op de één of andere manier bloot staat aan groepsdruk en met de groep meedoet in het één of ander. Alcohol is daar idd wel een treffend voorbeeld van misschien... net als roken, taalgebruik, kleding, wel-of-geen-broodtrommeltje-mee-naar-school, etc. etc...
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|