Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-02-2004, 16:01
SuperS
SuperS is offline
hallo,
na de problemen met mijn usb-poorten (dat nu is opgelost) heb ik weer een leuk probleempje, de muis die ik heb aangesloten op mijn usb-poort wordt bij het opstarten wel herkend, maar zodra ik dan in het aanmeldscherm van windows kom doet de muis het niet meer, als ik dan 't usb-stekkertje eruit haal, en weer insteek dan doet de muis het weer. ik denk zelf dat het aan een instelling ofzo ligt, maar ik heb al vanalles geprobeerd, als ik opstart en naar de bios ga, dan ziet hij wel dat de muis is aangesloten bij de usb-apparaten, maar als ik dan gewoon opstart naar windows doet de muis het dus niet.
Oud 17-02-2004, 21:06
SuperS
SuperS is offline
nobody?
Oud 17-02-2004, 21:08
Martin
Martin is offline
Citaat:
SuperS schreef op 17-02-2004 @ 22:06:
nobody?
Een klein beetje geduld hebben mag wel, je kan niet verwachten dat je binnen 5 uur antwoord krijgt, na 24 uur is het wel een keer logisch dat je het topic upt.. De mensen die hier komen doen dit voor hun lol, niet omdat ze een 24/7 helpdesk vormen.

Drivers al opnieuw geinstalleerd?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 16:27
SuperS
SuperS is offline
drivers opnieuw geinstalleerd, helpt niet
Oud 19-02-2004, 17:16
Verwijderd
up

probleem nog niet opgelost

in bios staat er wel dat muis aangesloten is......

(SuperS)
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 19:41
SuperS
SuperS is offline
okee, nu lees ik dat je service pack 1 nodig hebt van windows xp pro,

en dat de drivers moeten voldoen aan de logo test ofzo.

ik kan het service pack niet downloaden

en al de drivers die ik probeer (die ik download voor xp) voldoen niet aan de logotest, terwijl er wel staat dat 't drivers voor xp zijn, maar hoet zit het nou, want ik denk dus dat het door de drivers van dat usb gedoe komt, want als ik opstart brand het lampje van mijn muis-ontvanger heel even, maar zodra xp opstart gaat het uit. heeft iemand enig idee hoe ik dit goed krijg want ik begin er nu langzaam aan beetje gek van te worden.
Oud 25-02-2004, 19:55
Martin
Martin is offline
Citaat:
SuperS schreef op 25-02-2004 @ 20:41:
okee, nu lees ik dat je service pack 1 nodig hebt van windows xp pro,

en dat de drivers moeten voldoen aan de logo test ofzo.

ik kan het service pack niet downloaden

en al de drivers die ik probeer (die ik download voor xp) voldoen niet aan de logotest, terwijl er wel staat dat 't drivers voor xp zijn, maar hoet zit het nou, want ik denk dus dat het door de drivers van dat usb gedoe komt, want als ik opstart brand het lampje van mijn muis-ontvanger heel even, maar zodra xp opstart gaat het uit. heeft iemand enig idee hoe ik dit goed krijg want ik begin er nu langzaam aan beetje gek van te worden.
Windowsupdate
Wat doet ie dan precies niet? Het is gewoon lezen, klikken, downloaden, LANG wachten en hij is geinstalleerd (zelfs een kennis (n00b) kon het)

Drivers
Ondanks ze niet aan de test voldoen kan je gewoon klikken op de knop 'Toch doorgaan'
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 21:05
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
Martin schreef op 25-02-2004 @ 20:55:
Windowsupdate
Wat doet ie dan precies niet? Het is gewoon lezen, klikken, downloaden, LANG wachten en hij is geinstalleerd (zelfs een kennis (n00b) kon het)

Drivers
Ondanks ze niet aan de test voldoen kan je gewoon klikken op de knop 'Toch doorgaan'

geloof me, die update kan ik niet installeren.
en dat heb ik bij de drivers ook gedaan, maar toch functioneren ze blijkbaar niet goed
Oud 25-02-2004, 21:26
JUH
JUH is offline
Citaat:
SuperS schreef op 25-02-2004 @ 22:05:
geloof me, die update kan ik niet installeren.
houd dat dus in dat je een niet legale XP versie hebt?
mja dan lijkt 't me een kwestie van dikke pech toch?
Reageren

Regels voor berichten