Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-02-2004, 15:53
Breg
Breg is offline
ik vroeg me af of het mogelijk is een individuele dagtocht naar Londen te boeken, met de bus. Dus midden in de nacht er naar toe zodat je er 's ochtends aan komt en aan het einde van de dag weer terug. Weet iemand of er organisaties zijn die dit aanbieden?

Laatst gewijzigd op 18-02-2004 om 17:25.
Advertentie
Oud 18-02-2004, 16:09
Auntie M
Auntie M is offline
http://www.google.nl/search?q=dagtoc...TF-8&hl=nl&lr=
Oud 18-02-2004, 16:43
BaLLooN
BaLLooN is offline
Wij gaan hetzelfde met school doen, lijkt me ook super! Ik weet alleen niet hoe (en met welke organisatie) dat allemaal geregelt is. Wij gaan eerst met de bus naar ergens in Frankrijk en van daaruit met de boot naar Londen.

een tip: koop vast hier in NL een metro-kaart, waarmee je de hele dag in Londen met elke metro kunt reizen, dit bespaart een hoop geld en gedoe.
Oud 18-02-2004, 16:44
martijn1985
martijn1985 is offline
Dr zal vast wel ergens een bedrijf zijn die bustochten regelt, maar als je slim bent ga je met het vliegtuig. Als je met Easyjet gaat is dat niet eens zo heel erg duur en je bent met een uurtje op Gatwick, Stanford of Luton. Van alledrie de vliegvelden ben je binnen een half uur in de City.

en idd een metrokaart (London Tourist Travelcard) is wel erg handig. Is te verkrijgen bij het Brits Verkeersburo

edit: ik zie nu dat er geen Visitor Travelcards zijn voor 1 dag. Als je er maar 1 dag bent en je wilt zo'n kaart, dan zul je die daar moeten kopen (op zich geen probleem, kan in principe bij ieder tube station kopen)

Laatst gewijzigd op 18-02-2004 om 16:47.
Oud 18-02-2004, 17:24
Breg
Breg is offline
ik had zelf ook al op google gezocht, maar daar staat niks waar ik wat aan heb, aangezien dat allemaal groepsreizen zijn en je een hele bus vol moet krijgen, en ik maar met een groepje van +/- 10 personen wil.

Met het vlieguig kan inderdaad ook, heb ik ook eerder gedaan, maar het probleem is dat een aantal ouders van mensen die meegaan het niet goed vonden als we met het vliegtuig zouden gaan, en met het vliegtuig ben je inclusief toeslagen en vervoer van/naar het vliegveld (zowel in Nederland als in Engeland) ook al snel zo'n 80 euro kwijt.
Oud 19-02-2004, 13:54
Verwijderd
is het niet goedkoper om een weekendje te gaan? ik denk alleen al dat een dagtocht de reis duurder is
maar je kan altijd nog het vliegtuig pakken, das mar 45 minuten. maar wel altijd vroeg op schiphol zijn.
Oud 19-02-2004, 16:10
Balance
Balance is offline
Citaat:
BaLLooN schreef op 18-02-2004 @ 17:43:
Wij gaan hetzelfde met school doen, lijkt me ook super! Ik weet alleen niet hoe (en met welke organisatie) dat allemaal geregelt is. Wij gaan eerst met de bus naar ergens in Frankrijk en van daaruit met de boot naar Londen.
Calais

Maar 1 dag voor Londen vind ik best wel weinig eigenlijk...
Wij hebben dit soort dagtochtjes wel gemaakt naar Parijs, Disneyland en Lille

Regels voor berichten