Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() zelf heb ik een hekel aan sokken, panties, malliots en overknee beenwarmers ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
haha wietplantsokken zijn echt onwijs lame ja
![]() ![]() Ik draag zelf altijd wel sokken, meestal wat ik zo snel kan vinden, met bloemetjes enzo, lekker fout.. ik hou wel van kinderachtige sokjes ![]() ![]() Onder een rokje heb ik altijd een panty aan, soms met kniekousen/beenwarmers/sokken aan, ligt aan de schoenen die ik aan heb, aan het weer etc. In de zomer heb ik vaak halve sokjes aan, als ik gympen aan heb. Ik vind aparte kousen wel erg leuk, met streepjes en hartjes enzo ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik heb eigenlijk altijd sportsokken aan, maar wel zwarte. Die zitten gewoon het fijnst en ach, niemand die mijn sokken ziet want mn broeken zijn toch lang.
onder rokjes pantys, beenwarmers, voetbalsokken en ik heb ook wel burlington sokken, die zitten wel erg lekker ja.
|
Sportsokken, meestal zijn me sokken vrij prijzig gezien ik nog immer meneer kieskeurig ben en dr dus geen lange of dikke naad in mag zittent en ze moeten erg lang moeten zijn verder moeten ze ook dik genoeg zijn om niet te snel te verslijten..
|
Verwijderd
|
zonder sokken in schoenen is echt een gruwel! Ik heb een hoop blijde sokken, maar omdat mijn schoenen (all stars en puma's) redelijk hoog zijn, en ik mijn rokjes en kortere broeken niet draag in deze temperaturen zie je ze niet. Als het warmer wordt draag ik lage sokjes die je ook niet ziet.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb vrijwel alleen maar sokjés. Dus dat ze net tot m'n enkel komen. En stiekum heb ik ze ook steeds in setjes van drie paar waarvan elk paar een ander kleurtje heeft maar het motiefje hetzelfde is
![]() 6 paar van mijn sokken Laatst gewijzigd op 21-02-2004 om 16:32. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
[MP3's] 2x Mr.Sok: Round Pond & Shooting A Pigeon... Tricks' | 12 | 16-09-2005 13:56 | |
Muziek |
[MP3] Mr.Sok - S.O.K. Tricks' | 8 | 13-09-2005 15:21 | |
Lifestyle |
sokken HITLOL | 14 | 05-04-2005 18:53 | |
Lifestyle |
sokken Verwijderd | 64 | 20-02-2005 11:11 | |
Lifestyle |
sokken Verwijderd | 68 | 13-10-2004 21:06 | |
ARTistiek |
Mijn geliefde sokjes kierewiet kiewietje | 11 | 01-10-2001 18:07 |