Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik win
vanmorgen 5 uur erin, half 8 eruit (profielwerkstuk moest af) de ochtend (trein & school) gaat dan echt te ver, ik val op de meest onmogelijke plaatsen in slaap. tegen het eind van de middag is de gaarheid afgezakt, en rond een uur of tien kan ik de kreog wel weer in |
![]() |
|
Van alcohol wordt ik over het algemeen vroeg wakker. Und, zodra ik kinda awake ben, constateer ik dat ik uit mijn strot meur alsof 'r minstens een week of 3 een dode rat ligt te rotten. Mijn gelaatskleur is vergelijkbaar met die van een overgaan persoon. Eten is iets waar in niet de intense behoefte toe heb wanneer ik net ben ontwaakt. Zowel mijn denken als motoriek zijn des ochtends lichtelijk gedesoriënteerd.
In de loop van de dag is het dankzij zelfzorgpreparaten like heftige pijnstillers mogelijk op een acceptabele manier de dag uit te zitten met hangover. . . Verder moet ik op zulke momenten geen irritantie-opwekkende-mensen in de buurt hebben. (en ja, dán kan iedereen irritaties bij mij opwekken). Dingen waar ik sort of aanspreekbaar door word, zijn; Douche nemen, nicotine, pep-achtigs, aspirin overdose. The best thing you can do, is to leave me alone
|
![]() |
ehm, zodra ik uit mn nest val pak ik koffie en een sigaret en daarna wat water. daarna een koude douche en dan gaat het al wat beter (maar dan heb ik meestal een pesthumeur
![]() en dan ben ik een paar uur superlam en sloom en is mn reactievermogen 0 (net zoals vanmorgen en toen ik op mn werk kwam kon ik niet meer normaal tellen ![]() |
![]() |
|
Ik ben dan HEEEEL sloom, en niemand moet voordat ik gedoucht heb iets tegen me zeggen. na het douchen mogen ze weer voorzichtig tegen me praten, maar liever niet meer dan 2 zinnen. Na een flinke dosis caffeine, word ik nog meer aanspreekbaar, maar met duurt het nog wel een paar uurtjes voor dat ik de oude ben.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
mwha meestal blijf ik zo lang mogelijk in bed, soms tot het avondeten, maar meestal ga ik er om 2 uit ofzo. Hangt af van hoe erg mijn kater is. Als we van het ergste uitgaan, kan ik niet staan of zitten want dan mot ik al kotsen. Vooral niet veel bewegen. Want ik heb dan Überrrrrrrrr buikpijn. Hoofdpijn heb ik soms, maarja dan mot je voorzichtig wat water drinken.
Oja soms ga ik shaken...en als ik wel probeer te lopen, is mijn evenwicht ver te zoeken... Maar ik ben hier wel uitgegaan van teeeeeeeering veel drank. Hehe anders is het hetzelfde, alleen in mindere mate. |
![]() |
|
Vrijwel altijd heel erg dorstig (door intoxicatie idd, uitdroging enzo
![]() Verder af en toe koppijn, (vooral bij goedkope dranken)...Indien dit erge vormen aanneemt durf ik wel eens braken, en dit terwijl ik het totaal niet verwacht. ![]()
|
![]() |
Normaal eet ik altijd friet (met een paar glazen water erbij) nadat ik gedronken heb. Dan sta je de dag erna meestal perfect op (ja, wel wat moe soms
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
Koffie! hotrid | 88 | 04-04-2005 15:40 | |
Films, TV & Radio |