Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik sluit me bij LIEDJE aan. Je weet dat je die hulp nodig hebt. Kijk, ik zou 't ook graag anders zien. Dat we gezellig die router gaan bouwen. Maar ja. Er zijn belangrijkere dingen te doen voor jou nu. Vertel ze eerlijk dat je liegt. Probeer je tegen je leugens te verzetten. Ik weet niet of 't verstandig is te zeggen dat je je er tegen verzet omdat als je dat verteld weet je niet zeker of je je daar 100% aan houdt, of je je daar uberhaupt wel aan houdt, etc.
Laatst gewijzigd op 02-05-2002 om 17:38. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Op zich is er niets verkeerd aan je mooier voorstellen dan je bent. Dat doen mensen om zichzelf te beschermen. Je moet je eerst leren aanvaarden zoals je bent, voor je eerlijk kan zijn over jezelf. Ik weet niet waarvoor je hulp krijgt, maar kan je daar niet over praten met je hulpverleners? X-je
||
![]() |
Citaat:
Miss dat jullie nog geniale ideeën hebben om te zorgen dat JJzD 't Riagg achter de broek aan blijft zitten en er bovendien wat gedaan krijgt? |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
Tsja het is moeilijk.. misschien als je je niet prettig voelt bij de hulpverlener kan je een andere proberen... En tsja.. Je moet er voor vechten denk ik.. Niets gaat vanzelf in deze wereld
![]() En soms zit een hulpverlener er ook wel is naast.. maar komop!! Het komt ongetwijfeld goed!
|
![]() |
He wat jij doet is normaal hoor!
Het is menselijk dat je "sociaal gewenst antwoord" gaat geven. En als het goed is worden hulpverleners erop getraind dat te herkennen. Als ze dat niet doen, en het duurt te lang dat je je leugens vol kan houden, moet je het zelf zeggen en als je dat niet durft, kun je het misschien opschrijven ofzo (das vaak makkelijker he)
|
![]() |
|
|