Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Dat zijn altijd hele lastige dingen. Het is je vriendin en je laat haar terecht niet zomaar vallen! Maar je moet nog wel aan jezelf blijven denken. Ik zou gewoon zoiezo eerlijk zijn tegen haar, ook al voelt zij zich daar rot over. Ik weet natuurlijk niet waar het over gaat, maar toch kan je alles wat het ook is maar het beste bespreken. Dan voelt zij zich even rot en op dat moment kan jij er dan weer voor haar zijn!
Doe verder ook gewoon leuke dingen samen. Ga winkelen, uit, naar de bios en noem maar op. Zo heb je ook nog plezier met haar en niet alleen problemen oplossen! Succeas
|
Hey,
het is harstikke fijn als je iemand kunt helpen, maar op deze manier wordt dat inderdaad wel lastig. Maar als zij al weet hoe jij over die jongen denkt en jij er toch voor haar bent, kan ze af en toe ook wel een opmerking slikken die jij eruit moet gooien. Julie zijn vriendinnen van elkaar, het komt toch allemaal niet van 1 kant? Jij houd rekening met haar door niet elke keer te zeggen hoe je er over denkt en zij houdt rekening met jou door te accepteren dat jij af en toe wel iets zegt wat ze liever niet hoort. Dat lijkt me eerlijk toch? succes ermee ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 16:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Psychologie |
Problemen met mezelf, de wereld, studie en nog veel meer. SpaRood | 28 | 19-08-2004 02:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Spijt, een nieuw begin. Ingetjuhh | 13 | 16-07-2004 16:23 | |
Psychologie |
MIJN SPREEKBEURT WILLEN JULLIE PLEASE ChEcKEN kleinedraak | 13 | 25-08-2002 20:43 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 |