Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Waarmee download je?
Het downloaden gaat nu vooral met het programmaatje 'Bittorrent 3.3' (http://www.suprnova.org). Hebben er veel mensen in jou straat/postcode sectie ook kabel? In mijn straat ongeveer 50%. De rest zit nog op telefoon. Op welke snelheid staat je netwerk kaart ingesteld? Hoe kan ik dat kijken :$ ? Heb je @home geinstalleerd met de @home cd-rom? @home is geinstalleerd door mensen van het bedrijf zelf. Dus ik neem aan van wel. |
![]() |
|
www.speedtest.nl en test.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Bij @Home zijn de Up- en downloadverbinding niet gescheiden, zoals bij ADSL. Op het moment dat je gaat UL'en gebruikt de UL je complete bandbreedte, en valt er praktisch niets meer te downloaden. En aangezien BitTorrent werkt met een systeem waarbij de downloader ook moet uploaden, slipt je verbinding dus dicht met je upload. Daarnaast heeft @Home (Breedband, op dit moment de snelste) een max UL van 16KB/128kbps, wat ontzettend weinig is.
![]() Je kunt met die hele teringlijn dus geen donder uitvoeren. ![]() Daarom gebruik ik progromma's als BitTorrent ook niet. ![]() Excuses voor deze emotionele uitspatting, maar ik heb het ook maar zwaar met m'n 128kbps hoor... ![]() PS: goed nieuws, "binnenkort" gaat @Home de UL snelheid verdubbelen naar 256. Voor een (naar eigen zeggen) geringe vergoeding wordt het nog eens verdubbeld naar 512. Geruchten gaan dat dit 3 euro per maand is.
||
Citaat:
39,95 per maand voor een 1024/512 verbinding ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Wat betreft films weet ik het niet, maar voor andere dingen werkt DAP heel erg goed. DAP(Download Accelarator Plus). Je kan zelf instellen hoe snel je wilt downloaden. Dus maximaal kan je xtreme speed instellen, maar je moet er wel voor betalen. Zoek crack en crack it en klaar. Ik haal met mijn DAP downloadsnelheden van ongeveer 300 Kb/sec.
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk eerder dat dat aan bitorent ligt dan aan je internetverbinding. Als je op de suprnova pagina kijkt, zie je precies hoeveel seeds en hoeveel downloads er aanwezig zijn voor een bepaalde file.
Hoe meer seeds, hoe meer mensen naar jou kunnen oploaden. Dit houdt ook in dat hoe meer downloads er aan de gang zijn, hoe minder deze seeds naar jou kunnen oploaden. |
![]() |
|
Je kunt deTCP Optimizer van www.speedguide.net nog proberen. Bij mij hielp dat geweldig! Upload en download gingen 20kbps sneller dan voorheen!
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wat me bijzonder irriteert is dat ze bestaande klanten in de stront laten zitten (sommigen zelfs tot juli of later) en met de nieuwe snelheden wel nieuwe klanten willen werven. Dit kan ik tot op zeker hoogte wel begrijpen, vanuit marketing-technisch en praktisch(modems moeten worden vervangen) oogpunt gezien, maar toch. Ik heb zelf een Terayon TeraPro modem die niet hoeft te worden vervangen, en toch moet ik nog tot eind april wachten. Eigenlijk naaien ze me dus dubbel, omdat ik en lang moet wachten en ik toch nog met een relatief oud modem blijf zitten, die niet EuroDOCSIS compliant is. Hierdoor mis ik de voordelen van snel een snelheidsverhoging en die van een DOCSIS modem. Maarja, beter laat dan nooit. En de service is tegenwoordig best redelijk. Telefonisch zijn ze goed bereikbaar en via email heb ik binnen 2 werkdagen een antwoord ontvangen op mijn vragen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|