Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Exacte vakken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-02-2004, 15:43
moon
moon is offline
Havo 4

Weet niet of jullie dit ook moeten doen, er van gehoord hebben. Voor het actualiteitendossier moet je dan krantenartikellen uitknippen en daar een samenvatting van schrijven e.d. Je moet bij elke ANW hoofdstuk één artikel hebben. Ik heb opzich genoeg artikellen, maar ik vind het zelf heel lastig te bepalen welk artikel nou bij welk hoofdstuk hoort.

Ik heb bijvoorbeeld een artikel over de uitstoot van co2. Dat kan als het goed is bij hoofdstuk 7 maar bij hoofdstuk 7 heb ik al een goed artikel. Kan dit artikel ook bij hoofdstuk 5?
En wat voor soort artikellen kan je zoken bij hoofdstuk 4? ik heb daar nog niks bij. Als jullie er meer over weten...hoor ik het graag!
Oud 22-02-2004, 15:48
The0
The0 is offline
Op je 18e in havo 4?

Doe het gewoon bij het hoofdstuk waar je nog nix van heb. Net zolang opsorteren tot je hoofdstukken over houdt waar je ECHT niets voor hebt, dan daar nieuwe artikelen voor zoeken.
Oud 22-02-2004, 16:06
moon
moon is offline
Citaat:
The0 schreef op 22-02-2004 @ 16:48:
Op je 18e in havo 4?
Ja dat gebeurt helaas weleens. Heb eerst mavo gedaan, en ben toen een keer blijven zitten. Als je havo doet ga je van m4 naar h4 en dus kom je inprincipe weer in een klas lager terecht. Ik ben gewoon maar 1 keer blijven zitten hoor. Er is niks raars aan, dus ik snap niet waarom je er zo verbaasd over bent. De helft van mijn klas is al 18!!!
Oud 22-02-2004, 16:47
Guinevere03
Guinevere03 is offline
Welk boek heb je? Waar gaan de hoofdstukken over?

Kijk als hoofdstuk 5 en 7 elkaar overlappen op het gebied van co2-uitstoot kun je dat artikel ook best bij hoofdstuk 5 doen, als dit niet het geval is, zou ik het niet doen...
Reageren

Regels voor berichten