hey, voor natuurkunde moet ik dit jaar bij wijze van PO een literatuur onderzoek doen. Praktium kan niet, want daar hebben we de middelen niet voor geloof ik.
Het probleem zit dus hier: Ik wou het over relativiteit doen enzo, want mijn vader was naar een paar college's daar van in delft geweest en had dus een hoop wiskundige modellen/bewijzen in een paar boekjes staan. Daarbij is het wel een koel onderwerp. Maar nu gaan twee jongens ( je mag samen werken als je daar zin in hebt ) het ook daar over doen, en ik vind het niet zo leuk als je allebei met het zelfde onderwerp aan het kloten bent. En volgens mij maken ze er een hele diepe studie van, heb ik eigenlijk geen zin om iets in te leveren dat slechter en minder uit gebreid is, kortom onder doet voor het werk van anderen op het zelfde onderwerp.
Hebben jullie interresante onderwerpen voor een literatuur onderzoek, als alternatief? Ik overweeg nog steeds om het maar over het eerste onderwerp te doen omdat die studie boekjes zo ontzettend aantrekkelijk zijn.
Het telt best zwaar mee, en er word meer verwacht dan populair wetenschappelijke verhaaltjes over tweeling paradoxen. (lees: moet wiskunde bevatten)
Bvd
Frits