Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-02-2004, 20:24
stouver
stouver is offline
Mensen die hier ook naar toe zijn geweest?
ik vond het zelf heel erg leuk, maar wat mij opviel was dat toen ik hierheen ging (overigens: in de speeldoos, in Baarn) dat er veel bejaarden zaten. Eigenlijk bijna alleen maar.
wat ik toch wel apart vond voor een voorstelling over een geitenneuker

als je hier bent geweest: wat vond je ervan?
Oud 25-02-2004, 08:29
anansi_de_spin
anansi_de_spin is offline
Citaat:
stouver schreef op 24-02-2004 @ 21:24:
... maar wat mij opviel was dat toen ik hierheen ging (overigens: in de speeldoos, in Baarn) dat er veel bejaarden zaten. Eigenlijk bijna alleen maar.
wat ik toch wel apart vond voor een voorstelling over een geitenneuker
tsja ik weet niet of je vaker naar toneelstukken gaat? maar hier in Kampen (en als ik in andere steden ga, dan vrijwel altijd daar ook) is het overgrote publiek dan meestal boven de 45. (tenzij er ckv-leerlingen bij zitten die moeten) een reden hiervan is denk ik dat het (veel) geld kost - gemiddeld toch zo'n 15 euro p.p.-, mensen onbekend zijn met het theater en de drempel daardoor te hoog staat om es te kijken hoe dat is, een voorstelling bijwonen.

zelf heb ik 'the goat, of wie is sylvia' niet gezien, hij kwma wel hier en ik weet niet meer waarom ik niet ging, maar ik denk dat t me niet trok ofzo of ik kon gewoon niet (ik mag namelijk gratis dus t geld is geen probleem)
Oud 25-02-2004, 09:28
Daangerous
Daangerous is offline
ik wat nu precies je stelling/discussie is, maar dat over die bejaarden... tja daar doe je gewoon geen tak aan dat is in heel Nederland zo, er gaan gewoon meer oudere mensen naar toneel, dan jongeren.

en over de voorstelling: ik ben er zelf niet heen geweest, maar een vriendin van mij, lees Le Fay, heeft het wel gezien, en die vond het nogal goed. Das toch met Linda van Dyck en Sjoerd Pleisier?
Oud 01-03-2004, 09:03
le Fay
le Fay is offline
ja ik ben er naar toe geweest,
zo zeker een goed stuk zeg!
ik vond t niet stom ofzo dat het over een geiteneuker ging..
ik denk dat Edward Albee (schrijver van t stuk) hier ten eerste mee wilde shockeren, maar zeker staat t ook wel symbool voor
wat wij acceptabel vinden en wat niet voornamelijk gebaseerd is op vooroordelen enzo..hmm tja
ik vond t zeker wel goed in ieder geval..vooral ook die jongen die de zoon speelt.. hij zit overigens in t vierde jaar toneelschool/kleinkunst A-dam
Advertentie

Regels voor berichten