![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Als ik jou was dan zou ik toch maar even terug gaan naar je huisarts. Het lijkt mij ook niet fijn als je daar onderzocht moet worden, maar een huisarts ziet vrijwel dagelijks een vagina ofzo, dus het is echt niet gek. als je er zo meer door blijft lopen, heb je kans dat het alleen maar erger word.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en al zou ik voor onderzoek moeten komen dan moet ik maar gewoon denken, na 5minuten is het weer over.... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
nou ik heb net de dokter gebeld, maar kreeg de assistente en die vertelde mij dat de dokter op vakantie was. Ik kon een vervanger krijgen als ik een afspraak wilde maken. Of ik kon tot maandag wachten want dan is mijn dokter er weer... Ik wacht dus maar tot maandag... Ben veel te bang dat die vervanger me wil onderzoeken...Als ik onderzocht moet worden, dan liever door mn eigen dokter... Maar het enige wat ik heb is een nare lucht. Jeuken, rood of afscheiding is er allemaal niet... Tis even afwachten nu.... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Tja, het is natuurlijk erg oncomfortabel als je door een volslagen onbekend iemand gehlopen wordt. Tja, of die dagen uitmaken? Misschien niet, maar een infectie(als het dat is) kun je toch echt beter zo snel mogelijk laten behandelen. Ook al is het een andere arts, het zal vanuit hem echt geen verschil zijn. Hij krijgt vast vaker patiënten met dezelfde soort klachten.
Ook al is het ''alleen maar nare lucht'' toch is het niet bepaald een normaal iets. Tja, iets dat nu eenmaal tussen je oren zit(ik bedoel het feit dat je je eigen arts wil) is het moeilijk om er van af te komen, dat weet ik ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En ik weet ook dat doktoren dat bijna iedere dag zien maar t gaat om mijn gevoel erbij. Ik ben vroeger sexueel misbruikt en vind het daarom ook zo beangstigend. En als dan ineens een wild vreemde dr aan gaat zitten enzo voel ik mij absoluut niet ok. Daarom heb ik er meer vrede mee als mijn eigen dokter me onderzoekt dan een vervanger. Mijn dokter kan ik namelijk al een jaartje of 3-4 en die is een beetje vertrouwd voor mij... Dan wacht ik liever, en misschien is het niet goed om te wachten omdat er misschien meer aan de hand is dan een schimmelinfectie maar ik ben gewoon bang.. ik loop er nu al een paar maandjes mee rond, dus tot maandag wachten kan dan ook wel Dacht ik dan.... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Tja, dat verklaart meteen een hoop. Dan kun je inderdaad denk ik beter op je eigen dokter wachten. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
kusje ! En bedankt voor je hulp.... |
![]() |
|
Zelf zou ik ook niet naar een vervanger gaan als ik zo'n soort probleem zou hebben. Gelukkig heb ik een vrouwelijke en een mannelijke dokter, bij een vrouw zou ik me wel wat prettiger voelen (voor zover het prettig is als een onbekende jou intieme deel bekijkt). Maargoed, meestal zijn huisartsen juist op vakantie als je ze net nodig hebt ......
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik heb een mannelijke dokter maar had denk ik liever een vrouw gehad.... |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik heb canesten vaginale creme gekregen... heeft iemand daar misschien ervaring mee? Ik heb het gisterenavond voor t eerst gebruikt, ik moet 3dagen achter elkaar de creme inbrengen... Ik merk nu nog eigenlijk niks, misschien kan dat nog niet maar ik hoop wel dat het over gaat... |
![]() |
||
Citaat:
Succes! ![]()
||
![]() |
Citaat:
tis een buisje van ongeveer 10cm dat je vol moet spuiten met die creme en dan zo diep mogelijk moet inbrengen.. ik voel er niet zoveel van behalve dat ik de volgende dag die creme weer uitplas... Ik merk wel verschil, de zure lucht is al zo goed als weg.. ik moet alleen vanavond nog en dan is t op. hopelijk blijft het ook weg... hoe zit het trouwens met vrijen? kan je dat in deze periode doen of mag dat niet? kan er niks in de bijsluiter over vinden en op internet had ik ook al gezocht maar geen resultaat.... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Als een sprong in het diepe Verwijderd | 0 | 08-03-2006 21:44 | |
Verhalen & Gedichten |
verloren in een droom Kanya | 2 | 28-06-2005 22:22 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaars(!) van de verhalenwedstrijd! Simoen & LUH-3417 Verwijderd | 35 | 03-01-2005 18:30 |