Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-02-2004, 10:47
Verwijderd
Bij een vaag geluid is over het algemeen het meest logische om te kijken of ie het goed doet en weet ik wat, maar het vreemde is dat mijn cd/dvd-romspeler wel vaag geluid maakt als ik net een cd'tje naar me schijf heb gekopiërd, maar niet als ik een spelcd-rom er uit haal. Ik ben namelijk bezig om al mijn audiocd's op schijf te zetten zodat ik tijdens het leren voor examens gewoon lekker op shuffle kan drukken ipv steeds weer andere cd's in de wisselaar te gooien. De eerste 40 cd's ofzo was er geen probleem, maar nu begint hij steeds heel kort iets te ratelen of te brommen als ik ene audio-cd er uit haal nadat ik hem gekopiërd heb. Het vreemde is dat hij dit niet doe als ik een tijd lang gegamed heb en dan de game-cd er uit haal.
Begint dat ding te discrimineren omdat ie geen audio-cd's meer wil ofzo
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-02-2004, 11:40
Verwijderd
Hmm, het valt me nu op dat als ik na het kopieren de cd er nog een tijd in laat dat hij dan geen geluid maakt. Niet dat ik normaal de cd eruit haalde ofzo. Ik wachtte gewoon steeds tot ik duidelijk kon horen dat ie hem niet las, maar alleen ff op lage snelheid spinde.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 13:06
Verwijderd
Hmm, het wachten voor ik de cd er uit haal blijkt helaas niet te werken
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten