Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-02-2004, 10:58
FayLa32
FayLa32 is offline
Ik ben laatst ontmaagd door mijn vriend, en nu zit ik met twee dingen.
Ik ben volgens mij best wel klein "daar beneden", ik kan in niet-opgewonden toestand niet eens mijn hele wijsvinger kwijt. Mijn vriend is dan ook iets te groot, kan hier iets aan doen?
En nog iets, ik heb nu een beetje bruinige afscheiding, we hebben het veilig gedaan dus een soa is het niet. Het jeukt ook niet en de geur is gewoon hetzelfde. Mijn ontmaagding ging redelijk ruw, zou het daaraan kunnen liggen?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

~kisses~
FayLa
Oud 25-02-2004, 11:36
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
FayLa32 schreef op 25-02-2004 @ 11:58:
ik kan in niet-opgewonden toestand niet eens mijn hele wijsvinger kwijt.
En als je het in wel opgewonden toestand probeert?
Daar gaat het tenslotte om toch, tijdens de sex?

Citaat:
Mijn ontmaagding ging redelijk ruw, zou het daaraan kunnen liggen?
Ja.
Het zou wat 'oud' bloed kunnen zijn.
Oud 25-02-2004, 12:01
FayLa32
FayLa32 is offline
[QUOTE]x-spekkie-x schreef op 25-02-2004 @ 12:36:
[B]En als je het in wel opgewonden toestand probeert?
Daar gaat het tenslotte om toch, tijdens de sex?

Dan nog kan ik vrij weinig hebben, tussen 10-15 cm ofzo.
In ieder geval te klein voor mijn vriend...
Oud 25-02-2004, 12:03
Verwijderd
Ach, hij hoeft er toch niet helemaal in?
Ik neem trouwens aan dat je met 10-15 cm een lengte bedoelt...? Het probleem bij of een penis er in past of niet zit 'm meestal eerder in de dikte dan in de lengte.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 12:35
FayLa32
FayLa32 is offline
Ja ik bedoel de lengte, qua dikte gaat het opzich prima, maar hij komt gewoon te diep en dat voelt op z'n minst gezegd onprettig...
Is dat het enige wat ik eraan kan doen dan? dat hij gewoon niet helemaal in me komt?

o en over die afscheiding, het is volgens mij ook gewoon oud bloed, maar het is nu al bijna 3 dagen geleden dat ik ontmaagd ben, en ik bloed nog steeds , hoelang kan dit duren?
Oud 25-02-2004, 12:36
juno
juno is offline
Ik was ook bang dat het niet paste, en wij hebben ook maar even doorgeduwd toen het niet ging. Pijn en bloed als resultaat, en het ging heel moeilijk.

Fout dus.

Dus de keren erna hebben we maar een ander recept uitgeprobeerd. We deden het heel langzaam en voorzichtig, en hij mocht pas in me komen als ik er echt naar snakte. Toen gleed-ie zo lekker soepeltjes naar binnen, en omdat ik het toen wel lekker vond, paste hij er ook met alle 17 centimeters in: uiteindelijk. Dat moet je opbouwen. Alleen in films zie je volledige penetratie de eerste keer. Maar dat zijn dan ook professionals, en het is al het tiende shot ofzo.

Het weefsel daar is op zich elastisch genoeg, en er is ook genoeg van, maar het moet nog even wennen aan de nieuwe eisen die eraan gesteld worden. Het kan in opgewonden toestand echt enorm rekken, en heel veel hebben, terwijl je er "koud en droog" inderdaad net een tampon in kwijt kunt. Dat is normaal.

Het rekt wat, word soepeler, je lichaam went eraan. Maar geef het even de tijd, kan wel een jaar duren. Ik weet niet hoe groot je vriend is, maar passen doet het echt altijd: als jullie maar rustig aan doen en flink opgewonden zijn.

Begin maar eens met een tube glijmiddel. Dat zal al helpen. Zodra jij minder weerstand voelt, vind je het eerder lekker en wordt je ook beter opgewonden, en dan gaat het ook weer veel makkelijker.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 13:16
FayLa32
FayLa32 is offline
he bedankt ,
Ik dacht dat er qua lengte altijd een maximum was, ik was al bang dat ik gedwongen was om "kleine" vriendjes te hebben
bedankt voor jullie antwoorden, volgende keer beter zal ik maar zeggen
Oud 25-02-2004, 21:20
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 25-02-2004 @ 13:36:

Het rekt wat, word soepeler, je lichaam went eraan. Maar geef het even de tijd, kan wel een jaar duren. Ik weet niet hoe groot je vriend is, maar passen doet het echt altijd: als jullie maar rustig aan doen en flink opgewonden zijn.

Dat kan je nu wel zeggen, maar ik heb toch echt wel eens 'leden' gezien met een omtrek waar klein gebouwde vrouwen toch echt geen onderdak aan kunnen bieden
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 21:42
rideparanoia
rideparanoia is offline
het ligt waarschijnlijk aan je vriend, hij moet gewoon rustig met je doen, je ontmaagding was ruw zei je, dat ligt dus aan hem!
namate je het vaker gedaan hebt (doe rustig aan zou ik zeggen) zou het wel minder worden die pijn..
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 08:32
FayLa32
FayLa32 is offline
Citaat:
rideparanoia schreef op 25-02-2004 @ 22:42:
het ligt waarschijnlijk aan je vriend, hij moet gewoon rustig met je doen, je ontmaagding was ruw zei je, dat ligt dus aan hem!
namate je het vaker gedaan hebt (doe rustig aan zou ik zeggen) zou het wel minder worden die pijn..
Ik heb het toch zelf toegelaten
Oud 26-02-2004, 08:41
David
David is offline
Zit net een broodje krabsalade te eten toen ik dat las over de bruine afscheiding...

juck
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 15:09
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
David schreef op 26-02-2004 @ 09:41:
Zit net een broodje krabsalade te eten toen ik dat las over de bruine afscheiding...

juck

Ja wie eet er dan ook een broodje krabsalade terwijl ie op het Seksualiteit-forum rondhangt?
Oud 04-03-2004, 20:57
crazygirlsacha
crazygirlsacha is offline
ik had mn vriend geslagen als ie me ruw ontmaagd had, ik ben godverdomme geen opblaas pop!! met mij moet je liefdevol omgaan, en zeker in bed!
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 21:11
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Ja, ik heb ook mijn bedenkingen bij ruwe ontmaagding, maar misschien ben ik gewoon ouderwets. Wat betreft die lengte, dat hoeft geen probleem te zijn. Volgens mij is 10-15 cm niet eens 'groot'. Of anders ben ik met mijn 20je wel heel erg groot geschapen terwijl ik mijzelf net iets boven gemiddeld beschouw.

Anyway, die ontmaagding schijnt wel vaker wat moeilijk te gaan. Die tip van elkaar botergeil maken is inderdaad DE manier als het niet wil lukken. Elkaar oraal verwennen is de meest voor de hand liggende manier maar natuurlijk zijn er ook andere creatieve manieren te bedenken..

Doordouwen wanneer het stroef gaat heeft een advers effect en soms betekent het zelfs einde oefening voor die vrijpartij. Wees gewoon wat teder voor elkaar of plaag elkaar (vooral dat laatste )
Met citaat reageren
Oud 05-03-2004, 18:05
FayLa32
FayLa32 is offline
Het is al opgelost hoor Ik heb 'm gewoon gevraagd of hij iets rustiger wou doen. En de tweede keer ging perfect, nergens last van gehad (net zoals de 3e..en toen de 4e keer)
Oud 05-03-2004, 18:06
FayLa32
FayLa32 is offline
Citaat:
Sponstanietje schreef op 04-03-2004 @ 22:11:
Ja, ik heb ook mijn bedenkingen bij ruwe ontmaagding, maar misschien ben ik gewoon ouderwets. Wat betreft die lengte, dat hoeft geen probleem te zijn. Volgens mij is 10-15 cm niet eens 'groot' . Of anders ben ik met mijn 20je wel heel erg groot geschapen terwijl ik mijzelf net iets boven gemiddeld beschouw.

Anyway, die ontmaagding schijnt wel vaker wat moeilijk te gaan. Die tip van elkaar botergeil maken is inderdaad DE manier als het niet wil lukken. Elkaar oraal verwennen is de meest voor de hand liggende manier maar natuurlijk zijn er ook andere creatieve manieren te bedenken..

Doordouwen wanneer het stroef gaat heeft een advers effect en soms betekent het zelfs einde oefening voor die vrijpartij. Wees gewoon wat teder voor elkaar of plaag elkaar (vooral dat laatste )
nee dat is niet groot nee, ik bedoelde daarmee dan ook niet de lengte van zijn penis.
Oud 05-03-2004, 19:26
EspumaX
EspumaX is offline
Hm gwoon proberen lijkt me he
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten