ja, dat je dat niet hebt weet ik wel, maar misschien is er een verdwaald proces ofzo ergens. had ik een tijdje terug nog wel eens met Firebird (dat die 99% cpu at terwijl er niet eens een Firebird windowtje open was).
Screaming Slave schreef op 25-02-2004 @ 13:48: ja, dat je dat niet hebt weet ik wel, maar misschien is er een verdwaald proces ofzo ergens. had ik een tijdje terug nog wel eens met Firebird (dat die 99% cpu at terwijl er niet eens een Firebird windowtje open was).
hup, kleine moeite om ff een screenie te maken
Nou, omdat jij ht persee wil
Links gesorteerd op CPU gebruikt rechts op Memory.
Wat ik wel vreemd is het gebruik van "System"..
Normaal is mijn CPU gebruik bij weinig doen 2% ofzo..
Nu is die tussen de 20% en 30%..
misshien stom, maar heb je een reboot al geprobeert? En daarnaast heb je ook geprobeerd om het met een andere mediaspeler. En als laatste, heb je ook geprobeerd andere formaten af te spelen dan mp3?
Dr HenDre schreef op 25-02-2004 @ 15:07: misshien stom, maar heb je een reboot al geprobeert? En daarnaast heb je ook geprobeerd om het met een andere mediaspeler. En als laatste, heb je ook geprobeerd andere formaten af te spelen dan mp3?
Reboot gedaan
Drivers opneiwu geinstalleerd (eerst weggegooid natuurlijk)
Winamp en Media Player (heb er niet meer)
WAV doet het ook
Je hebt toch geen SoundBlaster Live! ofzo? Ondingen