Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-05-2002, 20:35
Demeter
Demeter is offline
Hoi!
Ik heel erg goed bevriend geraakt met een onwijs lieve gozer. Hij is gewoon echt een schatje, en ik mag hem echt heel graag. Nu merk ik dat ik gevoelens voor hem heb die meer zijn dan vriendschap. Dit doordat we de laatste tijd steeds closer beginnen te worden; we groeien echt naar elkaar toe. Ik denk dat hij mij ook wel leuk vind, kijk zeker weten doe ik het niet, maar iets in mij zegt dat hij mij ook wel mag.
Het probleem: Als we wat krijgen en het gaat uit, dan is de vriendschap ook verpest.. DAT WIL IK DUS ABSOLUUT NIET. In afgelopen 3 jaar heb ik al 2 vrienden van me "verloren" om het maar zo te zegen (door 2 totaal verschillende redenen, hier wil ik niet veel over kwijt) , en nog een kwijt raken kan ik echt niet aan..

Wat zouden jullie doen in zo'n situatie?
Oud 01-05-2002, 21:10
Mutsjuh
Mutsjuh is offline
hmm moeilijk... Ik zou der eerst goed over nadenken of je wel echt gek op hem bent.. Want het zou zonde zijn als je jullie wel wat krijgen en dat het na een paar weken weer uit is omdat je toch nie super gek op hem was.... Dan heb je geen vriend meer en dan ben je waarschijnlijks een goeie vriend kwijt... Dat laatste hoeft natuurlijk nie... Ik zou der eerst goed overnadenken en dan kan je altijd nog beslissen wat je doet!!

Succes!
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 14:48
simple creed
simple creed is offline
tja ik weet het niet....

je moet je eerst afvragen of het niet een door jezelf aangepraatte verliefdheid is... als het echte verliefdheid blijkt te zijn moet je het hem zeggen. Vrienden zullen dat accepteren
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 15:09
ABrules
ABrules is offline
Als het een echt goede vriendschap is is die ook hier tegen bestand.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten