Ik heb ook zown soort situatie gehad op het werk in de supermarkt. Het begon ook met een beetje onschuldig gespeel, daarna meer flirtachtige acties, en daarna steeds serieuzer en gerichter flirten. dr gingen ook al roddels dat er iets was, maar nooit bevestigd. Hij had toch een vriendin dus wat zou ik voor kans maken. Later had ik un carnavals feesie(lossere sfeer) en was hij ook even gekomen na wat subtiele(not) hinds, maja hij kwam gezoen, leuke avond gehad mun moeder was er ook met zusje dus hij kon de bijna hele familie al. Maar hij had net de ruzie met zun vriendin goedgemaakt. Dit allemaal gebeurt dus hij zun vriendin de volgende dag gedumpt, maar de relatie hield alleen maar stand na ut werk verder zagen we ons nooit.
Dit een week volgehouden, met de echte carnaval ben ik toch ge dumpt

door hem omdat hij terug was geweest naar zun ex de dag ervoor.

(mietje)Nu is hij weer bij haar, en de eerste dagen dat je elkaar ziet( hij wekt precies dezelfde dagen als ik) dan negeer je elkaar

, en kijk je elkaar boos

aan. maar nu is alles weer een beetje normaal aant worden er dr wordt weer onschuldig geflirt.
Alleen nu zit zun ex weer in de weg,

want die probeert ons tegen elkaar op te zetten........ Dit is nu weer aan de gang dus we zien wel.
Ik probeer alleen maar met dit verhaal te vertellen dat je heel goed moet weten wat je doet, als je een blauwtje loopt of het na zeer korte tijd fout loopt ook moet denken aan je werk-omstandigheden.............. (laat het gewoon bij gezellig flirten en suggeren)
Bij mij gelukkig weer redelijk goedgekomen... k hoop bij julie ook
Veel succes .........(ma denk goed na! alsjeblieft)