Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-02-2004, 18:32
Mish
Mish is offline
Ik heb maybe een week geleden een topic geopend, over ene jongen, die dus een player waarschijnlijk is.
Ik heb hem niet meer gesproken, heb daar geen trek in namelijk.

Maargoed, ik werk sins een paar weken ergens, waar wel veel jongeren werken. Het is van de super de boer op industrieterrein.
Je moet daar dan producten verzamelen [order lopen] en dat dan in een 'kar' doen. Ik moet dat gewoon lopend doen.

Maargoed, vanaf de 1e dag dat ik daar kwam werken, viel 1 jongen mij op. Ik keek verder niet naar hem, omdat ik ene player leuk vond.
Sinds deze week alleen, is dat veranderd. Omdat ene player dus gewoon heeft gekloot bij me, ben ik weer open voor andere jongens. En dus ook voor de jongen die ik eigenlijks 'wegdrukte' hoewel hij mij al toch opviel.

Dus, op werk heb ik in mijn hal [hij werkt in een andere hal, waar ze gebruik maken van wagentjes, omdat ze zwaardere producten moeten verzamelen] niet veel te doen, en moest dus naar de hal waar hij werkt.
Ik ging dus maar bij hem in het wagentje. We zitten de gehele tijd elkaar te plagen, en elkaar uit de kast te lokken. We hebben eigenlijks constant zulke gesprekken. Soms gaan ze natuurlijk ook dieper, maar daar tussendoor gaat het wel door met opmerkingen. Van 'wil jij dat pakken' 'neej jij staat er toch naast ' 'ja nou doe jij et gewoon' 'nee' .
En als er dan iemand langskomt, die alleen is op een wagentje, zegt hij van 'ahh kun je haar niet met je mee nemen??'
Hij zegt ook steeds dingen zodat ik ga happen.

Er kwam al iemand met de opmerking 'groeit er iets tussen jullie'?

Hij zit soms van 'waarom ga je zo dicht tegen me aan, vind je dat lekker' [hij nam een bocht en ik vloog tegen hem op].
Of als we het er dan over hebben waar we op vallen en hoe we gewoon zijn en alles, 'ja zou jij op mij vallen'.

Maarja, ik weet zelf eigenlijks nog geeneens of míjn gevoelens wel echt zijn. Ik vond nog maar net geleden een andere jongen wel leuk, en nu blijkt dus dat deze jongen ook wel leuk te zijn [dat gevoel had ik bij deze jongen al wanneer ik die player leuk vond].

Wat denken jullie dat deze jongen kan bedoelen, gewoon vriendschap of weetiket??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-02-2004, 18:46
duivelaartje
duivelaartje is offline
Nu is het volgens mij nog een vriendschap, maar hij groeit naar meer hoor.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 19:01
Verwijderd
volgens mij vindt deze jongen het wel erg leuk iig dat jij steeds naar hem komt enzo, misschien is hij zelf te verlegen om te laten blijken dat hij je leuk vindt.. maar blijf gewoon gezellig kletsen, vraag waar hij woont en ga een keer uit ofzo
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 20:37
Sade
Sade is offline
Ik ben ook in mijn huidige relatie gerold nadat ik het 'geplay' van mijn 'ex' zat was, dit lijkt een beetje op mijn verhaal dus. Dus als je hem leuk vind, zou ik het gewoon nog even aankijken, en als het leuk blijft er zeker werk van maken. In mijn geval was het sooo worth it
Oud 26-02-2004, 21:27
Verwijderd
Lijkt mij kat int bakkie. Hij vindt je duidelijk leuk.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 21:36
sail fan
sail fan is offline
kijk, dit zijn nou typisch vroewen, die snappen de "hints" van de mannen niet, om mar fop een ander topic terug te komen. Hij loopt te ouwehoeren met jou, dus vind als ik dit zo hoor, hoe jullie tegen elkaar praten, dan vind hij jou gewoon ontzettend leuk, en durven jullie beide niks te ondernemen. Wacht niet af. Grijp gewoon je kans, als die voorbei komt
Oud 26-02-2004, 21:38
Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Citaat:
sail fan schreef op 26-02-2004 @ 22:36:
kijk, dit zijn nou typisch vroewen, die snappen de "hints" van de mannen niet
en andersom ook hoor
Oud 26-02-2004, 21:40
sail fan
sail fan is offline
Citaat:
Kingkai schreef op 26-02-2004 @ 22:38:
en andersom ook hoor
Off-topic Oke, maar die van de vrouw zijn wel erg onduidelijk
Oud 27-02-2004, 17:09
Mish
Mish is offline
Hmm... naja, vandaag moest ik even langs werk [hoefde zelf niet te werken] want ik moest wat dingetjes regelen.
Toen dat klaar was ging ik even de hal in, omdat ik eventjes met een collega wilde praten.
Toen ik eraan kwam lopen schreeuwde deze collega 'heey (zijn naam) daar heb je (mijn naam)'

We hebben eigenlijks niets tegen elkaar gezegd, alleen toen ik lolly's pakte en 1tje aan die collega gaf, kwam hij langs en vroeg hij of ie er ook 1 mocht en reed toen weer met zn wagentje weg.
Ik heb verder niet naar hem gekeken of wat gezegd, ik voelde me immers wat ongemakkelijk door de opmerking van mijn collega.
Ik weet niet wat ik daarvan moet denken, of dat ze denken dat ik hem leuk vind, of dat ze denkt dat hij míj leuk vind.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 18:24
pure_evil
pure_evil is offline
meid, zo kun je nog weken door gaan met twijfelen (vind hij me nou wel of niet leuk)...dus ik zou gewoon het heft in eigen handen nemen, want als je op die jongen moet wachten (die vindt jou volgens mij hartstikke leuk) dan heb je straks grijze haren voor je iets hebt
Oud 27-02-2004, 20:37
Mish
Mish is offline
hahaha

Naja, morgenavond gaat hij [als alles goed gaat] naar dezelfde discotheek als mij.. dus ik ben benieuwd..
En morgen moet ik ook werken dus misschien dat ik hem dan ook zie [ weet niet of hij moet werken namelijk ]

Wish me luck
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 21:50
SHAZZ
SHAZZ is offline
Heej

Jouw verhaal over die jongen zou t mijne kunnen zijn!!! Ik heb ook een collega die ik erg leuk vind. Wij liggen ook de godganse dag elkaar te etteren en te klooien, maar dan wel op een leuke manier.

Heb al vaker de opmerking aan moeten horen van jullie lijken wel een getrouwd stel. Dan zegt hij meestal van ja we gaan later ook trouwen he .... Ik wist altijd wel dat hij me graag mocht, maar hij had altijd een vriendin. Alleen is dat nu pas uit!

Naar mijn mening was er altijd al een soort van spanning tussen ons, elkaar heel lang in de ogen aankijken enzo. Alleen nu lijkt t allemaal nog wat meer te betekenen omdat het dus uit is. Maar ik weet ook niet wat ik moet doen. Ik werk namelijk maar in een kleine winkel, dus als ik met hem werk sta ik de hele dag naast hem (wat ik niet erg vind hoor). En dan gaat het ook de hele dag zo van: ... doe es een keer iets, je hebt nog helemaal nix opgeruimd met een megasmile op zijn gezicht zegt hij dat dan, terwijl ik dan al de hele dag bezig ben met opruimen,.. en dan ga ik er natuurlijk weer op in .

Ben hem wel al vaker tegen gekomen met uitgaan, en we zijn ook vaker uitgeweest met het personeel. En als ik m dan zie krijg ik een knuffel en staat ie ook vaker de hele avond naast me. Ik weet niet of hij me gewoon mag of dat hij echt verliefd op me is/me echt leuk vindt.. (jongens.. )

xxx Shazz
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 22:26
Verwijderd
Supermarktliefdes
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 09:07
Rubke18
Rubke18 is offline
(vrouwen )
Oud 28-02-2004, 11:47
Mish
Mish is offline
Shazz,, wat grappig dat we ongeveer in dezelfde situatie zitten Ik zie hem vanavond voor het eerst met uitgaan.. Ik denk dat ie me gewoon links laat liggen, dus dat ie me niet leuk vind. Dit niet gebaseerd op zijn gedrag, maar op mijn onzekerheid
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 12:12
SHAZZ
SHAZZ is offline
Hey,

Je moet gewoon anders naar hem toe stappen, heb ik ook vaker gedaan als ik m zag met uitgaan. Ga je gewoon naar hem toe zeg je hee toch gekomen ofzo. Nou als hij beetje geinteresseerd is zal hij wel verder praten.

Ik heb zo toen de hele avond bij hem gestaan. Toen ik hem daarna een keer tegen kwam, kwam hij naar mij toe en heeft hij bij mij gestaan. Drink je anders wat moet in ! Ga gewoon beetje gezellig ouwehoeren, en dan komt t wel goed.

T lijkt nu wel als ik iemand anders advies moet geven dat ik zoiets heb van hij vind je zeker leuk, maar als ik naar mijn eigen situatie kijk twijfel ik toch ook nog steeds of hij me nou meer dan gewoon leuk vindt,..

xxx Shazz
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 12:20
Mish
Mish is offline
Ja inderdaad, daar heb ik ook last van. Als je zelf een 'probleem' van iemand anders leest, is het makkelijker om iets te denken dan wanneer je erin zit.

Haha, moed indrinken Ben al wel van plan wat te gaan drinken, heb namelijk een verjaardag, dus ik zal iig niet moeilijk doen hoe ik naar hem af zal stappen; dat gaat al we vanzelf
[neej niet dat ik ongelooflijk blauw word;gewoon leuk aangeschoten ]

Als ik jouw verhaal lees, dan klinkt het alsof hij jouw leuk vind. Maar zie niet in het echt hoe het gaat enzo. Maar het lijkt er iig wel op. Dus gewoon een move zetten Anders kom je er nooit achter!
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 13:29
SHAZZ
SHAZZ is offline
Heey,

Hij is ook de eerste jongen die ik echt diep in zijn ogen aan kan kijken. Hij kijkt mij ook altijd recht in mijn ogen aan, echt superlang, tot we beide moeten lachen Dan smelt ik echt hahaha

xxx Shazz
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 13:39
Arwyn
Arwyn is offline
Love is in the air!
Ik vind dat jullie allebei (= SHAZZ en mish) gewoon naar die jongens toe moeten gaan en zeggen dat je ze wel wat leuker vind dan normaal
Komt wel goed dan. Denk ik dan hoor.
Bij de weg, mish. Werk jij toevallig bij de super in beilen??
Oud 28-02-2004, 13:47
SHAZZ
SHAZZ is offline
Heey,

Dat wil ik wel, maar hij heeft t pas uit met zijn vriendin. Had ie echt superlang wat mee. Dus denk soieso dat hij geen zin heeft in gelijk een nieuwe relatie. En ik wil liever geen risico lopen, aangezien ik nog met hem moet werken, en als ik dan een blauwtje loop, sta ik echt voor lul. Aangezien ik supervaak met hem werk. Daarom laat ik het liever van zijn kant afkomen, ik geef de signalen wel en ik zie wel waar het strand. Als ie me leuk vind komt ie toch vanzelf wel naar mij toch?

xxx Shazz
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 14:29
Arwyn
Arwyn is offline
Behalve als hij zo'n jongen is die hints van meiden niet snapt.. En dat zijn er best wel veel hoor!
Maar ik snap wel dat je dat doet, zo zit ik ook in elkaar, dus daar kan ik verder niks over zeggen...
Maar je moet 't wel laten merken. Een vriend van mij had 2 jaar lang een vriendin waarmee 't net 6 week ofzo uit is en hij heeft ook alweer een vriendin... Hangt een beetje van de jongen af of hij nou alweer een relatie wil of niet. Maar in zijn geval weet jij dat natuurlijk beter dan ik
Oud 28-02-2004, 15:35
Mish
Mish is offline
ja dat is weer een nadeel, je kunt ook niet té overduidelijk laten merken dat je hem leuk vind, want stel dat ie niet meer als vriendschap ziet, zit jij er toch goed mee omdat je hem met werk ziet.

naja kben benieuwd hoe het bij mij vanavond wordt..
Moet ik dan wel overduidelijk doen of niet? ik weet et namelijk echt niet hoe ik me moet gedragen bij hem dan
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 19:36
SHAZZ
SHAZZ is offline
Heey,

Ja ik denk wel dat hij het doorheeft bij mij. Want hij geeft mij ook altijd aandacht en ik ga er dan weer op in, duidelijker kan toch niet?

En Mish, gewoon gezellig met hem gaan ouwehoeren, blijft hij met je praten zit je goed. Zegt hij na 5 minuten maar ik ga weer verder zou ik het erbij laten. Anders gewoon blijven lullen, en wie weet komt er op het einde een geschikt moment om hem te kussen, diep in de ogen aankijken vooral, beetje hem plagen/kietelen. Komt wel goed! Have faith!!

xxx Shazz
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 14:16
Mish
Mish is offline
hmm.. nou de avond is nie verlope zoals planning, we kwamen om 12 uur bij de discotheek, maar niemand mocht er meer in ! Het zat helemaal vol en alleen mensen die al voorverkoopkaartjes hadden mochten er nog in

Dus wij allemaal gods chagerijnig, en ik heb hem dus nu ook niet gezien.
Maar de vraag is of ik hem anders wél had kunnen vinden, want het was dus kei druk
ech klote..
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 17:30
Mish
Mish is offline
Okej hebbe jullie misschien iets van 'als hij dit doet' of qua lichaamstaal,, dan is de kans groter dat et betekent dat ie je wel ziet zitten??

Kben namelijk nie zo goed in ontdekken van dat flirt/lichaamstaal gedoe
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-02-2004, 21:32
Cybersniff
Cybersniff is offline
Als ik het zo lees kan ik het eigenlijk helemaal toepassen op mijn situatie.. (nou ja vroegere situatie).. Ik heb ook een tijdje ergens gewerkt en daar werkte ook een meisje bij me dat ik leuk vond. Omdat ik haar niet wilde verstoten door te zeggen dat ik haar leuk vond ben ik daar ook op zo'n manier mee omgegaan zoals jij schrijft. Ik denk dus dat hij jou best leuk vindt. Uiteraard is het het proberen waard...

Maar oke. Das goede raad van iemand die toen ook niets durfde te zeggen..
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 16:11
Mish
Mish is offline
hmm okeej... maar ik denk niet dat hij errug verlegen is, teminste normaal niet
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 21:52
Faery
Faery is offline
Ohhh dan.
Oud 04-03-2004, 20:08
ilse
ilse is offline
plagen = zoentjes vragen!!
Oud 07-03-2004, 13:56
SHAZZ
SHAZZ is offline
Hey,

Mish hoe gaat t met die jongen. Heb je m nog gesproken?

Ik ben uitgeweest met werk. T was heel gezellig. Maar ik begin nu te twijfelen of die collega die ik leuk vind, mij wel meer dan gewoon leuk vind. Af en toe denk ik van die signalen op te vangen, dat t wel zo is. Maar vaker ook weer niet. Tis allemaal zo vaag. Het was echt heel gezellig. Op het einde ging hij naar huis, en dacht laat ik een stukje meefietsen. Toen heb ik gevraagd of ik zijn huisje mocht zien. Hij heeft me toen een hele rondleiding gegeven. En heb er zeker nog 3 uur gezeten. Het was heel gezellig. Maar nu denk ik dan, wou hij me misschien niet eerder weghebben ofzo. Aangezien ik maar bleef lullen.. Ik heb nu denk ik duidelijk laten merken dat ik me wel leuk vind, ondanks dat ik me vaak afzeik, maar heb m daarna gezegd dat ik t echt leuk vind om met m te werken enzo, en ja ik vroeg of ik mee mocht in de hoop wat langer bij m te kunnen blijven, maar ja wat denken jullie nu? Jongens jullie geven of te zwakke signalen, of te vage, of hij vind me gewoon echt niet meer dan leuk..

xxx Shazz
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 15:15
Naru
Naru is offline
Wow dat heb ik ook gehad op mn werk! Ik vond een jongen leuk, en wist ook niet zeker of hij mij ook leuk vond dus heb ik het maar laten rusten. Op een gegeven moment gingen we zo erg kloten dat mn collegas wel zoiets hadden van okeej leuke roddel (de winkel waar ik in werk is namelijk best wel groot, en ik heb collegas die heeeeeel erg graag roddelen haha)! Dus toen kwamen ze allemaal naar me toe van; 'heb jij iets met hem', of 'vind je hem leuk', en zo dus ook bij die jongen.

Een paar dagen later kwam hij naar me toe. Hij zei dat hij roddels had gehoord enzo. En ik had zoiets van wtf, wat is hier aan de hand en ik zei: 'ja die heb ik oko gehoord, zijn die waar dan?' Toen zei hij ja en een paar dagen laer hadden we wat met elkaar

duss gewoon actie ondernemen, want zo als het bij mij ging schoot t ook allemaal niet op!
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 21:32
Tuinkabouter9
Tuinkabouter9 is offline
Ik heb ook zown soort situatie gehad op het werk in de supermarkt. Het begon ook met een beetje onschuldig gespeel, daarna meer flirtachtige acties, en daarna steeds serieuzer en gerichter flirten. dr gingen ook al roddels dat er iets was, maar nooit bevestigd. Hij had toch een vriendin dus wat zou ik voor kans maken. Later had ik un carnavals feesie(lossere sfeer) en was hij ook even gekomen na wat subtiele(not) hinds, maja hij kwam gezoen, leuke avond gehad mun moeder was er ook met zusje dus hij kon de bijna hele familie al. Maar hij had net de ruzie met zun vriendin goedgemaakt. Dit allemaal gebeurt dus hij zun vriendin de volgende dag gedumpt, maar de relatie hield alleen maar stand na ut werk verder zagen we ons nooit.
Dit een week volgehouden, met de echte carnaval ben ik toch ge dumpt door hem omdat hij terug was geweest naar zun ex de dag ervoor. (mietje)Nu is hij weer bij haar, en de eerste dagen dat je elkaar ziet( hij wekt precies dezelfde dagen als ik) dan negeer je elkaar , en kijk je elkaar boos aan. maar nu is alles weer een beetje normaal aant worden er dr wordt weer onschuldig geflirt.
Alleen nu zit zun ex weer in de weg, want die probeert ons tegen elkaar op te zetten........ Dit is nu weer aan de gang dus we zien wel.

Ik probeer alleen maar met dit verhaal te vertellen dat je heel goed moet weten wat je doet, als je een blauwtje loopt of het na zeer korte tijd fout loopt ook moet denken aan je werk-omstandigheden.............. (laat het gewoon bij gezellig flirten en suggeren)
Bij mij gelukkig weer redelijk goedgekomen... k hoop bij julie ook

Veel succes .........(ma denk goed na! alsjeblieft)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten