Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
'wat zijn de hedendaagse oplossingen voor eenzame zielen die willen reizen?' ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Ehm.. nou je zou bijvoorbeeld een topic op contact gezocht kunnen openen. ![]() Verder zullen er wel wat dingetjes bestaan waarbij mensen zich aanmelden die op zoek zijn naar bepaalde reisgenoten? Er bestaat orgranisaties zoals Djoser die groepsreizen aanbieden. Daar kan je altijd mee gaan.
|
Als je niet al te labiel bent, niet wil gaan gletsjerklimmenalleen gaan en snapt hoe een pinautomaat werkt, zou ik alleen gaan. lijkt me duidelijk.
waarom zou je niet alleen gaan eigenlijk? Het lijkt mij stiekem juist enger om met iemand op vakantie te gaan die je eigenlijk niet kent ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mij lijkt helemaal alleen juist helemaal niet leuk. Alles zelf uitzoeken, je bent steeds alleen, als je iets geweldigs ziet of meemaakt heb je niemand om er mee over te praten. Niemand om na de vakantie nog mee te praten en herinneringen ophalen enzo.. Nah, ik ga toch echt voor twee personen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() maar onderweg kom je denk ik vaak wel backpackers tegen met wie je tips uit kan wisselen enzo en echt onbekend zal zo iemand ook niet lang zijn.
|
Ik ben deze vakantie met een kennis die een jaartje ouder is op reis geweest. Zijn broer ging normaalgezien naar daar (Grieks eiland) gaan, maar kon door omstandigheden niet en toen mocht M. dus in zijn plaats. Maar hij ging liever niet alleen en vroeg dus om een reisgenoot.
Ik ben er op ingegaan (heb begon eigenlijk als een grap) en het was toch niet zo tof als ik eigenlijk wel had gehoopt. We zaten daar bij een Belgische vrouw en haar Griekse man die een manège had. De bedoeling was dat wij hen hielpen met het verzorgen van de paarden en het lesgeven van de toeristen. Er kwamen ook andere taken zoals een trapje maken, fietsen herstellen e.d. bij. In de namiddag hadden we vrij en de laatste 2 dagen van ons 2 weken lange verblijf, mochten we naar Athene. Dit alles was tegen kost en inwoon. btw, ik had nog nooit een paard van dichtbij gezien...maar ik leer wel vlug De reis was héél leuk, ik heb verschrikkelijk van de toeristen, de paarden, het landschap...genoten. Ook mijn gezelschap was wel aardig, tot na een week. Toen begon hij zijn liefdesverklaring en dit was dus niet wederzijds. Nogal een ambetante situatie en we konden elkaar dus onmogelijk vermijden. ![]() Ik kon ook mijn frustraties (niet enkel over het bovenstaande feit) aan niemand, behalve een paar cursusbladen kwijt en zo zaten we in een vicieus cirkeltje... Het is toen wel goedgekomen, maar het was zeker niet gemakkelijk. Gelukkig bestaat er nog zoiets als een telefoon. ![]() Ik bedoel maar, het is waarschijnlijk beter dat je met drie of vier mensen bent, behalve dan als je elkaar reeds héél goed kent. Qua kaarten lezen, juiste bussen nemen, op elkaars bagage letten, elkaar wakker maken...was het wel héél handig, natuurlijk. |
![]() |
|
Gewoon in je uppie gaan. Even zoeken naar iets leuks en gewoon gaan!! Niets zo leuk als mensen leren kennen en zien waar je uitkomt.
Gisteren moest ik naar Den Bosch voor en sollicitatiegesprek en toen raakte ik in gesprek met een Spaanse jongen in de trein. Dat eindigde in een sneeuwballengevecht in Tilburg ![]() |
![]() |
||
Citaat:
[edit] woesteland heb ik ook bekeken, maar ik vind de vakantieomschrijvingen veel te vaag. ![]()
||
Citaat:
En zoals ik al aanstipte, geschikte groepsreizen zijn heel duur . (Met geschikt bedoel ik alles muv. gogotours ea.)
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik herken 't probleem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
|