Advertentie | |
|
![]() |
|
Je kan naar het vwo als je een havo diploma hebt met goede cijfers erop en een goede motivatie. Ook moet je profiel goed aansluiten met het profiel wat je wilt gaan doen en je moet kunnen aantonen dat je de vakken waarin je geen examen gedaan hebt beheerst op 4 vwo niveau.
(Teminste, dit is bij ons op school zo)
|
Volgens mij kan je op onze school gewoon na 5havo naar 5vwo.
daar heb je geen goede cijfers voor nodig (die heb je toch al als je geslaagd bent) of goede motivatie ofzo. Ook zijn talen ed. geen vereisten.
|
Bij ons op school zijn dit de regels:
-je moet in ieder geval goede cijfers hebben gehaald en motivatie - je mag niet zijn blijven zitten in de bovenbouw -je mag niet ouder dan 17 zijn - je profiel moet aansluiten op wat je kiest (maar dat is natuurlijk altijd handig) -je moet minimaal wiskunde a1,2 op de havo hebben gedaan. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
leeraren kunnen je niet tegenhouden als je na 5 havo nog VWO wilt doen. het is alleeen slim om dat te doen als je een beetje geode cijfers hebt want anders zit je 1 jaar keihard je best te doen terwijl je blijft zitten en dat is dat zonde van dat jaar
|
Je kunt na je examen havo altijd vwo doen. Dus na 5havo naar 5vwo. Volgens mij hoef je daarvoor niet eens goed gemotiveerd te zijn (wat je natuurlijk wel bent, anders wil je niet nog eens 2 jaar naar dezelfde school) want je hebt een goed genoege basis. Ze kunnen je niet tegenhouden volgens mij, net zoals je niet tegengehouden kan worden na de mavo naar 4havo te gaan. Dit is natuurlijk anders als je geschorst bent enzo.
Verder is er ook de mogelijkheid meteen naar 6vwo te gaan, dit is overigens niet op elke school zo. Maar die eerste mogelijkheid geld altijd, op elke school.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Geneeskunde, Havo E&M.. haly4 | 21 | 05-01-2017 18:52 | |
Studeren |
Dokter worden met HAVO? Verwijderd | 9 | 22-06-2013 15:03 | |
Studeren |