![]() |
|
Ik krijg opeens deze melding zodra ik mijn IE opstart. Als homepage staat deze:
Zodra ik naar een andere site ga komt deze fullscreen in beeld. Ze verwijzen naar deze site: http://www.privacyoutpost.com/enter.html?wm=dkvaget Het lijkt me sowieso onzin. Ze komen echt niet zomaar door me router heen, maargoed dat terzijde... ik krijg het niet weg :/ als ik de startpagina verander en sluit t venster dan is het weer terug verandert ik heb nu al 2 keer Ad-aware 6.0 gedraaid dat helpt niet... iemand enig idee?
|
![]() |
||
Citaat:
![]() http://mjc1.com/mirror/hjt/ http://hjt.wizardsofwebsites.com/ ===> tutorial |
![]() |
|
dat heeft niets of weinig met spyware te maken
die info wordt gewoon ergens van jou pc geplukt.. ( er is zelfs een signature plaatje dat dat kan www.danasoft.com) |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Ik qoute de topic starter Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() en om effe offtopic verder te gaan, ik snap niet waarom mensen hun ip's gaan verbergen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
--------------------------------------------------------------------------------- Your IP-adress is 213.84.31.38 en vervolgens in de lijst: ISP of transmission: XS4ALL Your ip-address: (zwarte vlek) |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
heb je Spybot S&D al geprobeert? Deze vindt nl véél meer dan ad-aware...
Een virus lijkt me stuk btw...de enige schade die hij dan lijkt te doen is linken naar een site...reclame maken dus... En reclame maken op deze manier = spyware ![]() @ **********: Is formatten voor zowiets niet héél erg rigoureus?
|||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ze worden vollop gebruikt, maar leg mij dan eens uit hoe het kan dat er iedere keer weer miljoenen systemen besmet zijn terwijl ze gewoon een virusscanner hebben? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Juist, als het virus nieuw is.. En de meeste virussen worden vooral de eerste maand verspreid.. Wat heb je dan aan een virusscanner als het niet helpt tegen virussen? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() 1. Belgische ![]() 2. Jij bent stom als je het uitvoert ... |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Centraal spyware, adware & virussen topic [5] M@rco | 499 | 26-03-2008 13:10 | |
Software & Hardware |
[Centraal] Spyware & Adware [3] Enlightenment | 461 | 24-01-2006 09:53 | |
Software & Hardware |
[Centraal] Spyware & Adware (deel 2) freyk | 195 | 11-12-2004 23:12 | |
Software & Hardware |
[Website] Tofke_H's nachtploeg... Verwijderd | 3 | 15-08-2004 15:00 | |
Software & Hardware |
[IE browser] Hoe krijg ik dit weg? Severus | 3 | 19-06-2004 08:44 | |
Software & Hardware |
Spyware (N-case) verwijderen | 3 | 21-01-2002 15:05 |