Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het is een 100 mbit full duplex netwerk. Ik ga zo ff proberen wat LB06 zei. Alvast bedankt luitjes! ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Op mijn school hebben ze het hele netwerk beveiligd (daar kun je zo in, maar daar gaat het nou niet om
![]() |
![]() |
|
![]() |
ja er zijn softwarematige DVD decoders die netwerk mappings als drive accepteren. maar dat lukt niet met een 100Mbit NIC. je zult een firewire verbinding moeten gerbuiken of een 1000Mbit NIC moeten kopen. die zijn niet meer zo duur maar de hubs en switches zijn ENORM duur. dus een firewire kaart lijkt me de beste oplossing. (ik geloof iets van 38Euro). nadeel van firewire is dat de kabel vrij duur is. dus als je een flink eind moet overbruggen kost het geld.
||
Citaat:
okeey ik denk dat het wel zal werken maar ik ga er even van uit dat hij er niet zoveel geld voor over heeft en om een heel nieuw netwerk aan te leggen om dvdtjes te kijken lijkt me wat overkill en daar bij moet je dan wel voor Gbit NIC gaan omdat je met firewire op langere afstand dan een meter (dacht ik) niet meer werkt... -de postbode- ps... H&T -----> S&M ![]()
|
da weet ik wel zeker van niet, een film van 1,5 uur past op een cd dus is max 700 MB dat is 8*700 mbit dat is 5600 mbit
1,5 uur is 1,5*3600 seconden = 5400 sec das dus langernie 100mbit/s maar het ging toch over dvd's en das een ander verhaal natuurlijk
||
Citaat:
ik ken /heb geen divxje dat daar boven komt... dus het lijkt mij gewoon kunnen. -de postbode- edit, orion84 was me net voor... ![]()
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
1) uhuh daarom heb ik net die 3 meter kabel gekocht. dat betekend dat je alle rand apparatuur maar een meter van je kast af kan zetten. damn dan moet kan ik de camera nog niet eens op mijn bureau zetten. 2)Onzin. Hubs kunnen net zo goed Full duplex zijn. de NIC's begeven het meestal als ze full duplex moeten presteren. het enisgte verschil tussen een hub en een switch is dat een switch forward beslissingen maakt op grond van MAC adressen die op de switch zijn aangesloten. een hub versterkt alleen de signalen (multiport repeater) en stuurt ze dan naar alle poorten. je moet er wel vanuit gaan dat de meeste mensen hier maar 2 PC's op het netwerk hebben hangen en dan heb je met de juiste NIC's altijd full duplex. ik heb op de zaak alle servers en alle clients op 3 16 poorts 3com hubs hangen. vanaf bijna elke client heb ik een 99Mbit verbinding met alle 5 de servers. er zijn uitzonderingen maar dat komt dat deze PC's nog eens aan een klein hubje hangen. neem alleen verder mijn stelling terug na wat zoekwerk ben ik erachter gekomen dat DVD een dataoverdracht van 1.5MB vereist. dus heb je aan 100Mbit (half duplex is ook goed) genoeg http://www.dvddemystified.com/dvdfaq.html
Laatst gewijzigd op 14-05-2002 om 08:30. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Het show-je-systeem topic MiBe | 99 | 11-06-2011 00:23 | |
Software & Hardware |
Laptop kopen MB | 3 | 14-08-2006 09:00 | |
Games |