Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Metatgs heeft weinig zin, bijna geen een zoekmachine werkt daar nog mee..
op www.metatags.nl staat wel een script waarmee je kunt aanmelden op veel zoekmachine's. |
![]() |
|
Mijns inziens werkt het het beste als je gewoon goede content hebt. Mijn weblog heb ik een enkel keertje aangemeld bij Google, maar ik haal consistent goede resultaten bij een aantal searches op dingen waar ik over geschreven heb.
|
Verwijderd
|
Er zijn 3 dingen belangrijk:
1. Titel, hierop word een website als eerste doorzocht. 2. Content, de engine zoekt daarna op content 3. Gelinkt staan, hoe vaker je website op een andere website staat gelinkt, des te hoger je komt. Wat andere minde belangrijke dingen: 4. De URL, hierop word ook gezocht, maar niet echt als een van de eerste. Metatags is leuk als author enzo, maar zoekmachine's doen er niks meer mee... |
![]() |
|
Je moet gewon beetje promoten goeden affiliates/partners zoeken waarmee je button uitwisselt en rest tjah moet zelf wel komen regelmatig updaten sommige sites betalen voor url submit op google of andere zoeksite of whatever maar als je persoonlijke site hebt zou ik gewoon meta tags inorde maken en komt de rest vanzelf
![]()
|
![]() |
|
|