![]() |
|
Had het gedownt. Wist niet wat het was (anders had ik het misschien ook niet gedownt).
maar goed: boywunder. een band uit de VS die al sinds 1999 bezig is en al bijna meer dan 1000 (!) shows gespeeld heeft. Dedication dus. ze maken Hard/Metalcore in de straat van Zao, Norma Jean en All Else Failed. Maar wel met de nodige afwisseling. Soms, na brute woedeuitbarstingen volgt een stuk dat zo op een emoplaat had kunnen staan. Luister 'UNder the knife'maar eens. Na Remembering Never weer een vette plaat in dit genre. Boywunder-the roulette moment www.boywunder.com
Laatst gewijzigd op 03-03-2004 om 16:07. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
dat boywunder vind ik niet zo, niet mijn ding
ik heb laatst wel wat andere VS hardcorebands ontdekt, geen zin om er een topic over te openen dus dat mag er hier wel bij denk ik backstabbers inc www.backstabbersinc.com staan nog meer mp3tjes connecties met the red chord, cursed, heeft wel wat weg van converge en andere deathwish bands |
![]() |
||
Citaat:
![]() paindriver, another dead juliet, today is the day, as the sun sets, kalibas bijvoorbeeld vind ik ook erg tof |
![]() |
||
Citaat:
die muziek trek ik niet. VInd het gewoon niets hebben. zijn missie was ooit net zo groot als slayer worden. Tja blijven proberen.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
swarm of the lotus vind ik ook fucking vet (thanx to lennart) dat einde van 'violate'is zo fucking vet.
|
|