Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
hehe en natuurlijk is het leuk ![]() ![]()
|
![]() |
bij ons controleren ze sinds een jaar wel op schoolfeesten of je gedronken hebt, als je dronken bent mag je niet naar binnen en er word ook al een jaar niet meer geschonken aan 3e en 4e klassen en op gezamelijke feesten van onder en boven bouw helemaal niet meer...
drugs controleren ze niet, je word pas gestraft als je onder schooltijd nuttigt en ze merken het (en o hoe vaak merken ze het niet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Razzia's met honden enzo vind ik altijd zo overdreven en Amerikaanse toestanden aandoend. Ik vind wel dat er een controle moet en mag zijn, zeker als in het reglement staat dat er niet gerookt/drugs gebruikt/whatever onder schooltijd mag worden. Daarbij, het is en blijft gewoon verboden onder de 18
![]() (En t is ook veel leuker om t stiekem te kunnen doen ![]() Wat betreft ouders bellen, zij zijn nou eenmaal verantwoordelijk voor je tot je 18 bent, dus net als met slechte punten, schoolverzuim, slecht gedrag, zullen ze ook voor drugsbezit bellen. En maar goed ook, ouders horen eens meer hun verantwoordelijkheid op te nemen. Dat betekent niet dat het niet enorm kut is als je ouders erachter zouden komen, maar het is nu eenmaal zo dat diegenen die zich wel kunnen gedragen altijd boeten voor diegenen die dat niet kunnen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en koffiepoeder? |
![]() |
|
Verwijderd
|
doen ze niet bij ons, mogen ze wel doen, het enige dat ze in mijn kluisje vinden zijn wat voorwerpen die ik ergens in school heb meegenomen
![]() en ze mogen mij ook controleren, bijna nooit wat bij op school en dan mogen ze gaan praten met mijn ouders. ik vind het allemaal best. Wat ik leuker vond is dat twee jaar terug allemaal bruggers in het park aan school gingen blowen en dat ze toen allemaal genaaid werden door de schoolleiding. Die mensen waren niet blij, terwijl wij ook altijd lekker ons jointje daar rookten, maar wij gingen niet als een clown rondlopen op school. |
![]() |
|
Lijkt me wel kut ja als er gecontroleerd wordt
Ik heb namelijk men hasj standaard in men portemonnee. Dat is mijn bewaarplek. Ik rook het niet tijdens school(6vwo=>niet slim om stoned de les te volgen), heel af en toe na school, maar ik heb het gewoon bij me omdat ik het niet thuis wil verstoppen. Voor de rest weet zo'n beetje de helft van mijn leraren dat ik blow, mijn ouders denk ik ook wel, maar dat zijn de enige die t nog nooit echt van me gehoord hebben. Zo gauw je het stiekem gaat doen en begint met wiet i.p.v. hasj, dan ziet iedereen t op school natuurlijk. Daar zijn die leraren tegen natuurlijk, vooral bij brugklassers.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
beglie/vlaams-brabant....btw er waren flikke bij in burgergkledij...idd school mag/kan wettelijk nix doen maar de flikke wel....ookal ben je 18 drugsbezit op school mag niet ...tis een openbare plaats........heb nu gehoord datik op de verdachtenlijst sta...*f*ck*....we'll see
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Gheghe bij ons word er niet paranoide over gedaan,heb keer toen ik uit was met de congerce op t schoolplein slap staan lullen met een joint in me handen,de leerlingencoordinator geeft een vriend van me wel eens een knipoog als ie hem stoned in de les ziet zitten etc.
![]() ![]()
|
het mooiste was nog wel op het eindexamenfeest, toen we met zn 10en op de trap zaten te blowen en een of andere sub-rector gezellig met ons een praatje kwam houden, hij vroeg nog net niet om een hijsje...
maar ze kunnen je portemonnee toch niet zomaar gaan checken, wettelijk gezien?
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik vind dat als een school reden heeft om te geloven dat er drugs binnen hun school is, ze controles mogen uitvoeren. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zit op de blowschool van Haarlem, zelfs bruggertjes staan in de pauzes te blowen buiten het schoolplein. Als ze hier op school zo'n razia zouden beginnen dan konden ze de halve school minimaal wel gaan ondervragen, het is al een verloren zaak dus ze proberen er niks meer an te doen.
Sinds ik op deeze school zit blow ik trouwens niet meer tijdens schooltijd omdat voor mij de uitdaging er af is, t is zo normaal hier dat ik t niet echt leuk meer vind |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() wiet is goed ![]()
||
Citaat:
Goede zaak van die school, en diegene met dope op school, er gewoon afmieteren...kansloos. Roken/spuiten/snuiven doe je maar in je eigen (kansloze) tijd, als je op school bent moet je helder zijn. Ga anders gewoon niet naar school.... Clue van het verhaal: Doe whatever je wil in je eigen tijd.... MAar op school hoor je je maar een beetje aan te passen. Laatst gewijzigd op 09-03-2004 om 23:13. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
de rector heeft me ouders persoonlijk verteld dat ik blow,
tijdens de les was zakkie met wiet uit me broekzak gevallen, enkwas de enigste leerling v/d hele school die op die plek zat (vooraan tegen het bureau v/d leraar aan ![]() oeps
||
Citaat:
greetz Smel
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Mijn verhaal Undertow | 21 | 10-05-2011 15:39 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Blood Fire Rage | 500 | 10-12-2006 09:04 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Hebben jullie leeslijsten Nederlands liggen? lso | 10 | 05-09-2005 07:54 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Gelijk oversteken! PGWR | 88 | 05-01-2005 12:48 | |
Drugs & Alcohol |
wat met razzia? Wietabixke | 28 | 08-12-2003 18:04 |