Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-03-2004, 11:38
Cheops
Cheops is offline
Thursday - March 4, 2004
J-23
So here is the deal, yesterday on WGCI 107.5 FM they reported that Common has signed a deal with Roc-A-Fella/Interscope. Now for those of you who know your major label relationships, you would know that the Roc is under Def Jam’s umbrella, not Interscope’s.

So here is where things get more interesting. Like every successful artist these days, Kanye West has been given his own imprint (Very Good Music), and it is said to be a joint deal with Roc-A-Fella and Interscope. It looks like those Chicago boys are sticking together.

But wait, it gets better. Earlier yesterday Matt Conaway at hiphopsite addressed the rumor of Common signing to Kanye’s imprint...but not just Common, Pharoahe Monch as well. Talk amongst yourselves...

bron: hiphopdx.com

eerst waren er al geruchten dat Mos Def & Talib Kweli gaan signen bij Roc-a-fella

ik juich dat alleen maar toe, volgens mij wordt de artistieke vrijheid namelijk niet aangetast(zie M.O.P.)..
ODB en M.O.P. waren al getekend,The Diplomats zijn al weggetrapt, als ze nu nog memphis bleek,freeway en beenie sigel weg kunnen schuppen heb je straks Roc-A-Fella als nieuwe Rawkus

common over just blaze en kanye west beats
Oud 04-03-2004, 11:57
Verwijderd
wow dat is dus echt vet nieuws
bedankt dat je t met ons wou delen
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 13:10
Cheops
Cheops is offline
http://www.auburn.edu/~odenwph/Com%2...20Chapelle.mp3

nieuwe common met kanye west
Oud 04-03-2004, 13:34
ESCO
ESCO is offline
Pharoaha monch bij Roc a fella whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Common met Kayne west vind ik in ieder geval beter dan z'n productie bij neptunes dat was echt om te huilen.
Daar ben ik dus blij mee maar Pharoaha, nee alsjeblieft niet.
Oud 08-03-2004, 00:36
Cheops
Cheops is offline
Citaat:
ESCO schreef op 04-03-2004 @ 14:34:
Pharoaha monch bij Roc a fella whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Common met Kayne west vind ik in ieder geval beter dan z'n productie bij neptunes dat was echt om te huilen.
Daar ben ik dus blij mee maar Pharoaha, nee alsjeblieft niet.
zo erg is dat ook niet, hij blijft toch zn eigen stijl wel houden, ze willen gewoon meer verscheidenheid in rappers hebben,want ik las net dat zelfs copywrite misschien naar roc-a-fella komt:

There's been some speculation about me signing with Roc-a-fella records floating around for some time now & to clear things up a bit, yes, I am in the process of working something out with them. Bee-high, (manager of Young Gunz, Memphis Bleek, Just Blaze & Jay Dilla) has been managing me & is in talks with Dame Dash about some things.At this point, I am not & have never signed any contract with Eastern Conference, though I appreciate everything that they have done for me.The next thing that I'm releasing will be a mixtape with 12-13 tracks (all new verses & production from Jay Dilla, Jake One, Bink!, & J-Zone).
Hopefully, this clears things up for anyone waiting on new material from me. Thanks for your support or hate(both drive me equally).

-Copywrite
Oud 08-03-2004, 08:13
lovetear
lovetear is offline
Hmm, dat gaat de goeie kant op met roc-a-fella, zolang ze maar niet allemaal met elkaar gaan samenwerken, common en copywrite samen lijkt me niks ondanks dat ze allebei goed zijn. Memphis bleek enzo kunnen ook beter in het verdomhoekje blijven zitten.

Zit nu dat nummer van common en kayne west te luisteren, op zich wel ok, maar kayne moet echt zijn bek niet open trekken .

Hoop dat ze wel wat meer goeie producers aan kunnen trekken, anders gaan al die rappers straks zelf produceren en dat vind ik minder. Is hi-tek nog beschikbaar? En alchemist zou stiekem ook veel beter op zijn plaats zijn bij roc-a-fella.

Ho eens, ik zat net mtv te kijken en ineens werd atmosphere met trying to find a balance gedraaid . Sinds wanneer wordt dit nummer door de een zender als mtv gesupport? En gaat hij nu regelmatig langskomen (wat betekent dat het een hit gaat worden aangezien iedereen het goed gaat vinden natuurlijk)? Hoe zit dat?

Laatst gewijzigd op 08-03-2004 om 08:39.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 11:40
ESCO
ESCO is offline
Misschien nog geen eens zo slecht idee voor sommige mc's dan.
Ice cube war en peace disc1[the war disc]waren de productie van ijsklontje zelf, een stuk beter als war en peace dis 2[the peace disc] waar een paar hopeloze producers de cd verneukte.
Oud 08-03-2004, 12:17
LeRatLuciano
LeRatLuciano is offline
Als het de kwaliteit van de muziek niet kwaad doet geen probleem, alleen heeft ROC a Fella niet bij mij die status waar common bij hoort, we merken het wel dit jaar

Rat
Oud 08-03-2004, 16:20
lovetear
lovetear is offline
Citaat:
ESCO schreef op 08-03-2004 @ 12:40:
Misschien nog geen eens zo slecht idee voor sommige mc's dan.
Ice cube war en peace disc1[the war disc]waren de productie van ijsklontje zelf, een stuk beter als war en peace dis 2[the peace disc] waar een paar hopeloze producers de cd verneukte.
Mja, soms pakt het wel goed uit inderdaad, maar over het algemeen kun je toch beter een paar goeie producers hebben, er zijn weinig mc's die net zoveel raptalent als produceertalent hebben.
Reageren

Regels voor berichten