Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-03-2004, 23:17
Fine
Fine is offline
DIt was de eerste keer en daarbij ook metteen de laatste keer dat ik aan Kunstbende mee kon doen. Volgende keer ben ik 19, dus gaat het niet lukken. Ik heb niet gewonnen met wat ik deed, maar ik von het echt fantastisch om het te zien, dr waren wat minderen dingen, maar het meeste was gewoon fantastisch om te zien Hoe kunstzinnig de jeugd wel niet is, dat zal je verbazen als je bij de Kunstbende gaat. Ik zit nu ff te denken om naar de finale te gaan Lijkt me erg leuk... Zijn er hiero nog in t forum mensen die in kunstbende UTRECHT waren of ergens anders ofzo? Wat vonden jullie ervan
Oud 07-03-2004, 11:41
alpha
alpha is offline
Dus, heb jij meegedaan aan de Kunstbende, vertel hier je verhaal!

Opmerking:
ik heb de titel even aangepast
Oud 07-03-2004, 12:10
Fine
Fine is offline
Ok ja dat is goed, maareh mijn gedicht kun je vinden op : http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=731728 , heb ik daar ook al neer gezet namelijk.

Alleen zat ik me te bedenken, dat ik vrijwel niks meer weet van dat ik mijn stuk ging voorlezen... Ik heb echt zoiets gehad van... Je loopt er op af en gaat zitten, * doet zaklamp aan, want de hele zaal was pikdonker had k ook om gevraagd* ennuh toen las ik t voor, beantwoorde nog ff die 2 presentatoren,,, en voordat ik er erg in had was ik er al weg... Echt serieus het ging zo snel dat ik ni eens weet of ik het gedicht wel goed heb voorgelezen en of ik het wel op de maat deed... Ik heb echt geen idee....
Oud 07-03-2004, 12:33
littlepinkstar
littlepinkstar is offline
Ik was er gisteren ook, maar ik weet niet of ik jou gezien heb...ik zat maar twee blokken in de blauwe zaal...voor de rest van de tijd was ik in de douwe egberts zaal...of haal ik ze nu doorelkaar..heh
Ik vond het in elk geval superleuk! Gewoon die hele 'kunstbende sfeer'..
En 20 maart weer, maar dan in Assen waar ik zelf meedoe aan de expo...

trouwens...aaaaaw.. wat een mooi gedicht
Oud 08-03-2004, 13:39
anansi_de_spin
anansi_de_spin is offline
haai, ik was medewerker afgelopen zaterdag in utrecht en t was idd weer een leuke ouderwetse kunstbendedag! de sfeer was
helaas heb ik heel weinig kunnen zien....over twee weken doe ik zelf mee in overijssel (en weer medewerker) en dan nog de finale, leuk! trouwens het is hartstikke leuk om een dagje kunstbende te bekijken dus als je zaterdag 10 april niks te doen hebt, kom leuk naar vredenburg in utrecht want dat wordt hartstikke gezellig!
Oud 08-03-2004, 14:17
alpha
alpha is offline
Offtopic: Hoe kun je medewerker worden bij de Kunstbende, als ik vragen mag? Dat lijkt me echt zo cool! (voor volgend jaar bijvoorbeeld)
Oud 08-03-2004, 14:54
Fine
Fine is offline
Citaat:
alpha schreef op 08-03-2004 @ 15:17:
Offtopic: Hoe kun je medewerker worden bij de Kunstbende, als ik vragen mag? Dat lijkt me echt zo cool! (voor volgend jaar bijvoorbeeld)
Lijkt mij ook leuk, ik moet alleen nog ff kijken of ik wel kan.

Maar iig:

op www.kunstbende.nl staat dat je dit moet doen:

*Wil je vrijwilliger worden bij de finale? Mail voor meer info naar wedstrijd@kunstbende.nl of bel (020)5219922.
Oud 10-03-2004, 10:00
anansi_de_spin
anansi_de_spin is offline
eeuhm idd wat hierboven gezegd wordt....dat kan, ik ben er zomaar ingerold, lang verhaal, je kunt ook gewoon bellen/mailen naar de kunstbende in je regio en vragen of ze nog mensen nodig hebben, vaak wel
Oud 10-03-2004, 20:18
tinus11
tinus11 is offline
heb zelf niet meegedaan maar mijn neefje is met zijn band: THE MERGE 1e geworden in regio brabant-oost.
nog proficiat he neefje
Oud 12-03-2004, 21:15
Sade
Sade is offline
Ik heb meegedaan in Gouda, afgelopen weekend. Was de eerste keer dat ik meedeed, en ik vond het erg leuk. Hing gewoon een hele goede sfeer, en het is zeker interessant om te zien wat leeftijdsgenoten die bij je in de buurt wonen allemaal kunnen.

En ik heb Ruben, die lenige gozer die in de 'Dansplaat' clip van Brainpower uit die koffer komt, in actie gezien
Oud 13-03-2004, 00:35
Fine
Fine is offline
in welke catogorie heb je meegedaan? en heb je nog gewonnen?
Oud 18-03-2004, 19:17
heldine
heldine is offline
hee, wie doet er as zondag mee in zwolle?
ik heb meegedaan in utrecht, en gewonnen, en ga
dus as zondag mn vriend aanmoedigen, glenn.
die doet dan mee in expo en theater.

iemand van jullie die daar dan ook is?
Oud 23-03-2004, 12:15
littlepinkstar
littlepinkstar is offline
Whiej!
Ik ben eerste geworden met Expo in Assen..
En ik heb een T-shirt met het kunstbende logo gekregen van de winnaars van muziek, the Flat tyres
Vredeburg is zooooo mooi
...
of was het vredenburg..heh..
Oud 15-04-2004, 23:50
June bug
June bug is offline
Heb in 2001 in brabant meegedaan met Dans.. 't thema was toen lef... was in de 013 in Tilburg, maargoed ik deed t in me eentje dus, was een beetje modern/klassiek mix op Glycerine van Bush.. Tsja, in je eentje op t grote podium van de 013, dat is vrij heftig
Oud 07-05-2004, 14:21
Noddy
Noddy is offline
Mijn kunstbende avontuur: Ik zou meedoen, maar was heel erg ziek, dus ging niet door. Was erg jammer, Dat was vorig jaar btw, en dit jaar kon ik niet want ik had voorstellingen op school. Dus volgend jaar maar weer
Advertentie

Regels voor berichten