Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik heb gisteren courgette-pesto soep gemaakt in de blender, ook erg goed! Die waar ik het hierboven over had is trouwens de "Curried lentil, carrot & cashew soep" (uit mijn Fast Soups - Ready-to-eat-in-just-30-minutes-bijbel ![]() ![]() ![]()
|
Ik heb bij le cafe gewerkt (V&D) en daar maakten ze met de blender altijd verschillende dingen: allerlei vruchtensappen (bijvoorbeeld sinaasappelsap met kiwi en banaan, watermeloen, aardbeien en allerlei anderen fruitsoorten het is maar net wat opmoest), en de tomatensoep werd ermee gemaakt: wat hele tomaten in wat water en blenden maar, vervolgens even opwarmen en me wat peper en zout op smaak brengen en het kan weer voor veel te veel geld verkocht worden
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat ook een lekker soepje is waarbij een staafmixer of blender onmisbaar bij is: sinaasappelwortelsoep.
kook aardappels fruit een paar uien hak wat winterpenen in kleine stukjes voeg water en sinaasappelsap toe, van allebei evenveel koken blenden/mixen klaar! (oh nee ook nog zout, peper, gember en wat voor kruiden je nog meer lekker vindt toevoegen) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Nu kan ik ze lekker zelf maken ![]() |
![]() |
|
Mango, kiwi en papaya zijn ook lekker. Gewoon mango, papaya en ander fruit + beetje jus blenden, en daarna wat jus bijgieten zodat het precies de goeie dikte heeft. Als je zelf experimenteerd met verschillende dingen kom je vanzelf wel op lekkere recepten, hoef je geen boeken ofzo voor te kopen.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Cocktail benodigdheden ikbenschipper1 | 21 | 16-09-2007 18:59 | |
Lichaam & Gezondheid |
Voeding & gezondheid topic #17 =zwart wit= | 500 | 10-04-2007 13:44 | |
Muziek |
[sferische rock tip] Quitter - Sender.Receiver Ce-El-Wan | 5 | 26-11-2003 17:05 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #16!!! Snufje | 310 | 06-10-2003 20:09 | |
Eten & Drinken |
Recept bananentaart??? Eurydice | 4 | 20-08-2003 20:12 |