Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ontopic: Ik vind het gedicht een losstaand aantal zinnen, die onderling misschien wel kenmerken van samenhang vertonen, maar eigenlijk niets inhoudelijks zeggen. Gezien jouw uitleg zou je er misschien wat 'hints' in kunnen verweven, zodat ook voor een buitenstaander duidelijk wordt wát je nou eigenlijk wil zeggen.
||
Citaat:
||
Citaat:
hij zijn brommer ik dumpte hem hij zijn brommer Deze woordcombinaties getuigen niet van het vermogen taalkundige hoogstandjes te fabriceren, het is meer een grappig bedoelde samenstelling van woorden. Toch noem jij dergelijke woordbreien gedichten. Althans, het geval in kwestie. Dan blijkt dat eerdergenoemde wel degelijk jouw opvatting moet zijn. Je legt de lat om te bepalen waar poëzie zich onderscheidt van proza en onzin lager dan jeffson. Vandaar dat jij dit mooi vindt en jeffson het verwerpt als 'agendarijmpje'. ![]()
||
Citaat:
en niet alleen rare agenda rijmpjes
||
Citaat:
![]() @Dreamerfly: Wij zullen ons thans ontopic wenden. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
..: De Dag Ik Jou Ontmoette :.. / ..: Toen Die Keer :.. Maussen | 22 | 10-04-2007 19:42 | |
Verhalen & Gedichten |
[stukje] De ogen van de meeuwen zoeken die van jou. [graag commentaar] Verwijderd | 20 | 20-08-2006 16:02 | |
Liefde & Relatie |
dat het nu over is, zegt niet dat ik jou niet mis NoemMijMaarZo | 29 | 06-12-2004 18:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Zonder jou komt het wel goed Verwijderd | 10 | 02-11-2004 08:57 | |
Verhalen & Gedichten |
niet van jou, niet met jou, niet bij jou, enkel om jou The one who I am | 1 | 21-05-2004 16:38 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: De droom waar ik van leef. Ieke | 0 | 04-04-2004 12:18 |