![]() |
|
![]() |
Hey hallo!
Ik ben bezig met een website waar jonge toneelspelers, dansers, muzikanten, dichters, journalisten, songwriters en fotografen voorgesteld worden. De website is al online, maar ik ben dus op zoek naar nog meer mensen. MEIDEN ZIJN IN DE MINDERHEID, DUS DIE ZIJN EXTRA WELKOM ;-) Je kunt alvast een kijkje nemen op de website: http://www.cultureel-mixje.tk Dus ben jij actief binnen de theater, dans, muziek, dichterkunst, journalistiek en fotografie en zou je ook op deze website willen staan met je eigen pagina. Stuur dan een mailtje naar: cultureel_mixje@hotmail.com met je cv. Foto's zijn een must. Je moet bereid zijn minstens 7 foto's op je pagina te laten zetten. Zodra je een mailtje gestuurd hebt krijg je de vragenlijst toegestuurt. Een biografie, zoals je die van een iedere persoon kunt lezen, mag je ook zelf schrijven. Je mag altijd iets meesturen van je de activiteiten waar je aan meegewerkt hebt. Bijvoorbeeld een gedicht als je dichter bent of een artikel als je journalist bent. Vragen en opmerkingen zijn altijd welkom via e-mail. Ik hoop graag van actieve jongeren te horen. Alvast bedankt! Cultureel Mixje
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Bla-bla-blaat CultureelMixje | 1 | 07-03-2004 12:07 | |
Verhalen & Gedichten |
reclame CultureelMixje | 1 | 07-03-2004 08:19 | |
Films, TV & Radio |