Ok, probleem: sind kort heb ik mijn eigen computer, die dus op mijn kamer is aangesloten. Nadat ik een netwerk had aangelegd, is de computer beneden gecrasht. Hij is echt helemaal naar de kloten, daar is geen redden meer aan. Aangezien ik internet heel erg hard nodig heb voor school etc. heb ik toen dus geprobeerd t boven aan te sluiten. Dat is gelukt, maar als ik verbinding maakte kreeg ik alleen de startpagina te zien en daarna reageerde internet niet meer. Op een gegeven moment bleef ie wat langer aan, dus uiteindelijk heb ik nu hoogstens 40 minuten achter elkaar kunnen internetten. Daarna valt de verbinding niet uit, maar ik kan geen sites openen en messenger meldt zich af. Het enige wat ik dan kan doen is de computer opnieuw opstarten, waarna ik een kleine kans heb dat ie t weer doet. Meestal doet ie t niet, en lukt t pas na een x aantal keer proberen. Dus steeds weer opnieuw opstarten en verbinding maken. Dit werkt dus niet. Iemand enig idee waar het aan zou kunnen liggen?
Oja, ik heb windows XP en adsl met een Mxstream-USB-modem. In de gebruiksaanwijzing stond dat de modem niet optimaal zou werken als ik m niet op het hoofd-telefoonstopcontact zou aansluiten, wat ik dus heb gedaan, maar daar ging t alleen maar om de snelheid.