Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-05-2002, 18:11
browneyes
browneyes is offline
heej allemaal,

ik heb niet echt n probleem eigenlijk, alleen zit me van alles dwars wat jongens betreft.
Ik heb eerst 2 hele leuke 'normale' vriendjes gehad en daarna begon de shit eigenlijk.
Eerst kreeg ik n vriendje die erge problemen had met zn ex, hij wou echt nix meer met haar maar zij was wanhopig.
En ik heb een vriend gehad die achteraf aan de drugs bleek te zijn en hij was biseksueel.
Daarna kon ik het goed vinden met een jongen maar de vonk sloeg niet over.
Daarna kwam ik weer een andere jongen tegen die me wel leuk vond, maar nix voor langer wilde. En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Ik wordt er gewoon een beetje gek van, ik wil graag n liev betrouwbaar vriendje, is dat nou zoveel gevraagd?? Is ut normaal dat ik zo veel ongeluk heb in de luve??
Mn vrienden zeggen dat er genoeg jongens zijn die mij leuk vinden, why komen ze dan nie naar me toe?
Zijn er meerderen die zo'n ongeluk in de love hebben?
Elke keer neem ik me voor om ut ff rustig aan te doen, maar dan raak ik weer verliefd en gaat het weeeer mis. Ik raak er gewoon zo moe van!
Mijn tijd zal heus wel weer een keer komen, maar soms heb ik het gevoel dat IK iets verkeerds doe, maar wat?
Ok, ik wil jullie nie lastigvallen met dit verhaal en zeker nie verdrinken in mn zelfmedelijden maar ik heb het gevoel dat ik bijna de enigste ben, maar volgens mij zijn er toch meerderen die iets in mijn verhaal herkennen of nie?
Naja, sorry als dit n ernstig zeikverhaal is, als er n slotje op moet ok, maar ik wou gewoon vragen of jullie dit n beetje herkennen??
Alvast thx for reading, en sorry voor ut gezeik erin

Doeii, liefs Moi
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-05-2002, 18:23
Howlin_Mad
Howlin_Mad is offline
Ik juist andersom, ik kom steeds niemand meer tegen. Lief en betrouwbaar lijkt me niet teveel gevraagd. Waar kwamen die vorigen vandaan? Van school? of een of andere uitgaansgelegenheid? Er is mij verteld dat je niet moet zoeken en dat het idd vanzelf komt.
Het kan zijn dat er jongens niet komen omdat ze verlegen zijn.
Ik denk niet dat jij echt iets verkeerd doet. (niet beledigend opvatten het volgende ajb) Hoogstens dat je weinig tijd had om de persoon in kwestie beter te leren kennen... (in geval van de biseksuele drugsaddict) en hier vroeg ik me dus van af of die van een uitgaansgelegenheid kwam.
Oud 02-05-2002, 19:22
Verwijderd
Hmz.. je klinkt als meisje die me vriend kent van zn werk.. wil ut maar niet mee lukken..

Ik kan je hierin niet helpen, sorry.. Kheb wel owk een ex die aan de drugs was/is.. nouw jah, niet echt harddrugs.. maar hij blowt tegenwoordig zo'n 40 (!) joints per dag so i heard van een goede vriend van hem.. En hij drinkt veel.. heeft al in afkickkliniek gezeten enzow..

tsjah.. ik kan alleen maar ut afgezaagde antwoord geven dat het vanzelf wel zal komen.. Het kwam bij mij owk super onverwachts.. Maar ja jij hebt vast geen zin van mijn geluk te horen.. Misschien meot je zelf es wat meer op zoek gaan, via internet misschien.. Kun je iemand eerst echt goed leren kennen.. Sorry, ik kan je owk niet echt helpen!
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 19:40
Verwijderd
Ik wil niet hard overkomen, maar ben je niet te wanhopig op zoek? Het klinkt alsof jij verliefd moet en zal zijn.. Alsof je niet zonder kunt?
Ik heb ook nooit geluk gehad, eigenlijk in mijn hele leven niet, maar uiteindelijk komt echt alles goed

Ik heb er nooit naar gezocht, maar toch heb ik nu iemand gevonden die ik nooit meer kwijt wil, waar ik zielsveel van houd.

Het komt als toeval om de hoek. Ik heb mijn vriend ontmoet tijdens een gelegenheid waar ik niet eens naartoe wilde, en het was meteen wederzijds.

Je moet niet zoeken, en ik heb ook het idee dat je iemand niet goed genoeg kent, dat je jezelf aan gaat praten dat je verliefd bent, en dan gaat het na een tijdje inderdaad wel fout.

Ik weet het ook niet hoor, ik ken je niet, dit is meer wat ik denk dat er aan de hand is.
Het cliché antwoord hier is dat het vanzelf wel komt en dat je niet moet zoeken. En hoe cliché het klinkt, het is nog waar ook

Ik snap wel dat je je kut voelt, lijkt me niet fijn om steeds alles fout te zien gaan..
Sterkte ermee!!
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 19:40
stout!
stout! is offline
Je vergeet nog je vriendje van vorige week die steeds vreemdging en tegen je zei dat je af moest vallen.

Maar over ongeluk in de liefde: je bent zeker niet de enige.
Oud 02-05-2002, 19:58
Verwijderd
je hebt trouwens behoorlijk veel vriendjes gehad zeg

Ik hoop voor je dat je niet met al die vriendjes dingen hebt uitgespookt, want dan zou ik me helemaal kut voelen

Ik ben zelf ook 16 en heb sinds bijna 4 maanden een vriend en hij's mijn eerste vriend. Ik kijk wel even op van hoeveel vriendjes jij hebt gehad
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 09:34
browneyes
browneyes is offline
hmmzz..alles bij elkaar heb ik 3 échte vriendjes gehad en 3 jongens waarmee het niet wilde lukken...en neej ik ben gelukkig nooit verder gegaan!
Dat doe ik alleen als ik het echt zelf wil..
maar thx voor alle reacties, ik denk dat er n heleboel zijn die gelijk hebben, ik heb zelf ook beseft dat ik te graag verliefd wil zijn, en ik ga ut nu gewoon maar es rustig aan doen..

En dan komt het vanzelf wel een keertje!!

liefsss Moi
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 09:47
highlight
highlight is offline
Mijn ex-en waren ook niet echt lieverdjes nee, en ik had eígenlijk ff genoeg van jongens, toen ik mijn huidige vriendje tegen kwam. Misschien idd wel omdat ik juist totaal niet op zoek was...Maar hij is iig (vrij ) normaal, iig geen klootzak. Misschien moet je even afstand nemen van 'de jongens', en het gewoon laten komen, en ik weet zeker dat je heus nog wel een keer een 'normale' jongen tegen komt..
Oud 04-05-2002, 10:48
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
browneyes schreef:
hmmzz..alles bij elkaar heb ik 3 échte vriendjes gehad en 3 jongens waarmee het niet wilde lukken...en neej ik ben gelukkig nooit verder gegaan!
Dat doe ik alleen als ik het echt zelf wil..
maar thx voor alle reacties, ik denk dat er n heleboel zijn die gelijk hebben, ik heb zelf ook beseft dat ik te graag verliefd wil zijn, en ik ga ut nu gewoon maar es rustig aan doen..

En dan komt het vanzelf wel een keertje!!

liefsss Moi
Tja, de een komt veel liefde tegen, maar dan schijnt het niets te zijn (wilt teveel liefde? )
De ander komt nooit iemand tegen (bang/ te weinig liefde??)

Nou, hoop in ieder geval wel dat je eruit komt
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 12:55
kirsten
kirsten is offline
Het lijkt me inderdaad dat je teveel op zoek bent. Je wordt om de haverklap verliefd (of denkt dat je verliefd wordt) en je probeert het dan, maar het blijkt dan weer niets te worden.

Misschien als je nou eens wacht tot hij langskomt in plaats van dat jij naar hem op zoek gaat, dan kan het mischien toch wel iets worden. Iets leuks komt nooit verwacht, maar altijd onverwacht.
Reageren

Regels voor berichten