Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2004, 11:01
cha0s
cha0s is offline
Is dat niet heel erg overbodig? Een topic sluit vanzelf bij 500 posts.
Bij veel andere subfora wordt het al niet meer gehanteerd, alleen op muziek nog; en dan bij bepaalde topics niet en bij andere weer wel. Beetje krom.

Nu heb je soms in topics dat 'r nog best 'n discussie op gang is en er ineens zomaar 'n slot opgeknald word omdat er al meer dan 250 replies zijn.
Oud 11-03-2004, 11:11
Koen
Koen is offline
Dit is een typische beleidszaak.

M&M -> BZ.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 13:55
Roxy
Roxy is offline
Ik wist dat er niet zo heel heel heel lang geleden een topic over was -> http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=621634

Zoals ik daar al zeg vind ik het voor mezelf overzichtelijker als topics niet 10 blz hebben.. Bij sommige dingen, alshet luistertopic boeit dat niet omdat het een heel strak en overzichtelijk topic is, juist bij discussies wordt het dan een beetje lastiger...
En opzich zijn er niet heel veel discussietopics die die 250 grens halen en een nieuw topic openen mag in principe altijd.. dus tja ik prefereer nog steeds de 250 grens.
Oud 11-03-2004, 14:32
Verwijderd
Citaat:
Roxy schreef op 11-03-2004 @ 14:55:
Zoals ik daar al zeg vind ik het voor mezelf overzichtelijker als topics niet 10 blz hebben.. Bij sommige dingen, alshet luistertopic boeit dat niet omdat het een heel strak en overzichtelijk topic is, juist bij discussies wordt het dan een beetje lastiger...
En opzich zijn er niet heel veel discussietopics die die 250 grens halen en een nieuw topic openen mag in principe altijd.. dus tja ik prefereer nog steeds de 250 grens.
Precies mijn mening
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 14:34
cha0s
cha0s is offline
ja, voor jezelf. :\
maar bij bijv. een 'nutteloos' topic als 't fototopic word er ook vaak 'n slot opgeknald boven de 250 replies. (en dan gisteren werd 'ie weer opengesteld door 'n andere FB van Muziek met de mededeling dat die wél tot 500 mogen en na 'n tiental replies door 'n anonieme fb wederom op slot gezet. )

en 'n nieuw topic openen is vaak ook omslachtiger omdat er, als er dan een discussie is, geen quotes uit 't vorige topic aangehaald kunnen worden (met gemak dan.)
Oud 11-03-2004, 14:52
Verwijderd
Citaat:
cHa0s schreef op 11-03-2004 @ 15:34:
maar bij bijv. een 'nutteloos' topic als 't fototopic word er ook vaak 'n slot opgeknald boven de 250 replies. (en dan gisteren werd 'ie weer opengesteld door 'n andere FB van Muziek met de mededeling dat die wél tot 500 mogen en na 'n tiental replies door 'n anonieme fb wederom op slot gezet. )

en 'n nieuw topic openen is vaak ook omslachtiger omdat er, als er dan een discussie is, geen quotes uit 't vorige topic aangehaald kunnen worden (met gemak dan.)
Dat was een misverstand (nog steeds eigenlijk) waar Roxy en ik op zaten te kijken. Dus hebben we opgezocht wat de behandeling in het verleden was en we zaten blijkbaar toch goed met de 250...
Maar misschien komt er verandering in, maar voor de overzichtelijkheid willen Roxy, Pebbles meen ik ook, en ik het zo houden. Maar misschien heeft MoP doorslaggevende argumenten die wij nu volkomen over het hoofd zien.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 14:59
Verwijderd
Citaat:

Hmm, dat quoten is wel handiger binnen 1 topic idd, maar het is ook weer niet zo dat je veel moet quoten uit een gesloten topic. Het gaat dan vaak toch om de laatste paar replies.

Voordeel van korte topics is dat je meteen naar de laatste pagina kunt. Het blijft ook allemaal wat overzichtelijker.
En in het nieuwe topic kan een link gezet worden naar het vorige topic, dat scheelt weer wat zoeken

Ik las in dat andere topic het idee van een poll, en dat vind ik helemaal niet zo'n slecht idee eigenlijk Gewoon even kijken wat alle muziekforummers ervan vinden
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 12:16
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
Ik was de anonieme fb. Fototopics zijn altijd 250 geweest waarom mop hem heeft heropent weet ik ook niet.. misschien in de war ofzo.. maar ze zijn altijd 250 slot geweest dus heb ik hem maar weer gesloten..

een poll kunnen we doen ja.. mutie mopje?
Oud 12-03-2004, 12:53
Verwijderd
Ik vind het goed, al denk ik dat ik het antwoord nu al weet .
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 13:49
Roxy
Roxy is offline
de poll staat er, allemaal stemmen jeej.
Oud 15-03-2004, 08:18
Verwijderd
als het om de laatste replys gaat kan je die toch plitsen van het bestaande topic om zodoende een nieuw topic te beginnen?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten