Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik wist dat er niet zo heel heel heel lang geleden een topic over was -> http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=621634
Zoals ik daar al zeg vind ik het voor mezelf overzichtelijker als topics niet 10 blz hebben.. Bij sommige dingen, alshet luistertopic boeit dat niet omdat het een heel strak en overzichtelijk topic is, juist bij discussies wordt het dan een beetje lastiger... En opzich zijn er niet heel veel discussietopics die die 250 grens halen en een nieuw topic openen mag in principe altijd.. dus tja ik prefereer nog steeds de 250 grens.
|
ja, voor jezelf. :\
maar bij bijv. een 'nutteloos' topic als 't fototopic word er ook vaak 'n slot opgeknald boven de 250 replies. (en dan gisteren werd 'ie weer opengesteld door 'n andere FB van Muziek met de mededeling dat die wél tot 500 mogen en na 'n tiental replies door 'n anonieme fb wederom op slot gezet. ![]() en 'n nieuw topic openen is vaak ook omslachtiger omdat er, als er dan een discussie is, geen quotes uit 't vorige topic aangehaald kunnen worden (met gemak dan.)
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar misschien komt er verandering in, maar voor de overzichtelijkheid willen Roxy, Pebbles meen ik ook, en ik het zo houden. Maar misschien heeft MoP doorslaggevende argumenten die wij nu volkomen over het hoofd zien. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Voordeel van korte topics is dat je meteen naar de laatste pagina kunt. Het blijft ook allemaal wat overzichtelijker. En in het nieuwe topic kan een link gezet worden naar het vorige topic, dat scheelt weer wat zoeken ![]() Ik las in dat andere topic het idee van een poll, en dat vind ik helemaal niet zo'n slecht idee eigenlijk ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
een poll kunnen we doen ja.. mutie mopje?
|
|